|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden er syden er syden er ...?
Ja, det er jeg enig i. Vi var på Sunwing Arguineguin i jula, og det var omtrent sånn som jeg beskrev. Ikke noe jeg gjentar. Lollo og Bernie og skandinavere og i det hele tatt. :angst: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Vi elsker Sunwing og Lollo og Bernie
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Forresten... Det billig-billighotellet vi bodde på i Agadir, det uten air condition. Vi hadde balkong mot gata, og var endel plaget av trafikkstøy, spesielt av noen aldels grusomt bråkete mopeder.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Syden er syden er syden er ...?Jeg reiser ikke på chartertur på hotell med mindre enn 3+ stjerner. Og standarden varierer litt fra land til land, virker det som, når man sammenligner stjerner.
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Jeg synes charter-syden med små barn er helt kurant. Jeg har eller stor sans for typen øyhopping og interrail, også med barn, men da gjerne større barn.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Yngstemann er 7 år, så jeg føler ikke at vi må ta samme forholdsregler som om vi skulle hatt med oss et småbarn som krabbet rundt og tok på alt og sånt.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Vi var i Bulgaria ifjor. Det du bør tenke over er også hva det koster å være der. Alle måltider på restaurant kan ende med å koste litt. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Syden er syden er syden er ...? |
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Hvis du er litt obs og passe på de tingene som er nevnt over her i forhold til hva som er deres behov, så er jeg sikker på at dere kan få en fin tur selv om dere velger et rimelig hotell. Men velg minimum 3 stjerner. Selv om du har såpass stort barn nå, så har det faktisk ganske betydning for ferien de tingene over her ennå. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Den så jeg ikke på, jeg bare slang avgårde ett eller annet jeg - det var vel for to voksne det der ja. |
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden er syden er syden er ...?Hva som kan gå galt, feks: |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden er syden er syden er ...?Vi har reist mye uspesifisert, og på billige hoteller. Jeg anbefaler ikke uspesifisert i høysesong, da er det ofte fullt og bare dårlige hoteller igjen. (Minnes sist sommer med en 4 åring og en på 3 mnd langt ut på landet på Lesvos på skitne 7 kvadratmeter, grøss). Ellers er uspes. helt kurant, som regel lett å bytte hotell mot et lite mellomlegg hvis en ikke er fornøyd. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden er syden er syden er ...?Charter i skoleferien er normalt dyrt for bra hoteller. Et tips om du vil prøve ut noe utenom charter. Vet ikke hvor i landet du bor, men Ryanair har billige billetter til flere sydlige land i juli. Vi har leid leiligheter gjennom www.sembo.no eller www.pv-holidays.com Ser nå at man kan sette sammen sine egne pakkereiser hos Sembo.
|
|
|
#18 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Syden er syden er syden er ...?Jeg er også en som fikser varmen. Men ikke alle er det. Og særlig ikke alle barn. Og av og til er det mygg, og da føler i alle fall ikke jeg meg komfortabel med å la barnet sove med vinduet oppe. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syden er syden er syden er ...?Leste engang ( har ikke prøvd selv altså) : |
|
|
|
|
|
#20 |
|
På (opp?)tur
|
Jeg har hørt det samme om silke, og det er faktisk behagelig selv om det er varmt. Men litt dyrt da. Tror jeg ville falt om i krampelatter om jeg så noen i syden midt på sommeren med ullundertøy - tenkt "norsk" med en gang. |
|
|
|
![]() |
|
|