|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Kjempefin taklampe!
![]() |
#42 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg liker denne også, den finnes i ulike farger men jeg falt for den oransje. Kanskje ikke helt klaff? Eller kan det gå når den ikke henger på samme vegg som tapeten? I allefall til den nederste tapeten i hovedinnlegget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Vi har ikke skap foran senga nå heller, de er ved siden av senga. Nå er de på hver sin side av senga; vi skal flytte senga nærmere vinduet og ha skap i hjørnet ved døra i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg synes "kulelysene" funker jeg - fototapet har noe 70-talls ved seg - akkurat som kulelampene - synes jeg.
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg synes nummer 3 er for dyster til et soverom - jeg tror den er lettere å bli lei av siden den er såpass dyster som den er.
![]() |
#48 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Rislamper er jeg ikke helt sikker på - mest fordi de samler støv og ikke kan vaskes - så det funker dårlig på soverom, tenker jeg.
![]() |
#51 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?De er jo unektelig litt retro og kjellerstue alle sammen - og jeg tror ikke jeg hadde turt å ha dem noe annet sted enn på et soverom. På vårt soverom tror jeg imidlertid en sånn type tapet blir perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Vi har nr 3 på lekerommet, og vi elsker den.
![]() |
![]() |
#54 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Nummer tre var penest, men det er nummer en jeg blir glad av å se på! Nummer to var ikke fin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg må kanskje trekke tilbake dysterheten - lekerommet deres er jo råfint, Kiki - ser helt annerledes ut "real-life"
![]() |
#56 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?
Dyster og dyster.. Jeg skal ikke uttale meg kanskje, siden jeg har pusset opp soverommet i en "dyster" grønnfarge. Jeg synes det gjør rommet rolig og dempet, og veldig veldig koselig. Men der har folk forskjellig smak, altså. Noen bil at soverom skal være så lyse og lette som mulig.
![]() |
#58 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Enig i at lampa passer godt, men jeg er sikkert den eneste i verden som ikke liker den lampa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bare sær
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Jeg synes ikke lampen passer. Det blir overkill med trær både på vegg og i lampen. Rislampen var finere.
![]() |
#60 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Denne typen tapet - men hvordan skal resten av rommet se ut?Dere er veldig flinke til å Mene Ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|