|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ja, jeg har møtt mange på ulike treff og noen er blitt mine venninner. Jeg kjente ingen fra før så alle er opprinnelige nettbekjentskaper. Forresten har jeg vel gått i parallellklasse med en FP-er, som jeg ikke har møtt i etterkant.
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg trodde jo jeg kjente Skilpadda da, men jeg aner ikke hvem broren hennes er engang så da gjør jeg sikkert ikke det likevel. |
![]() |
![]() |
#43 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg kjenner noen fra før FP, blant annet er søsteren min på FP og har vært det like lenge som meg. Jeg har en kollega her inne, som jeg strengt tatt ble kjent med på nett først, men som jeg uansett hadde blitt godt kjent med, FP eller ikke FP. Og jeg har truffet mange fra nett som etterhvert har blitt venner eller bekjente, hvor mange det er tør jeg ikke begynne å telle på.
![]() |
#44 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har en gjeng fra barselgruppa mi her som jeg traff før FP + noen venninner. Og jeg har blitt kjent med mange her via sushitreff og strikketreff, så jeg vil si at jeg kjenner ganske mange her inne.
![]() |
#45 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ikke som jeg vet om.
![]() |
#47 |
By the Sea
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Nei, ingen. Som jeg vet om.Og det synes jeg er kjempefint, for for meg er skillet verdifullt.
![]() |
#48 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Har møtt to. Den ene vedkjenner seg det, den andre ikke, hehehehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?jeg kjenner absalone da..veeeldig godt..
![]() |
#50 |
På lukket avdeling
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Har møtt flere ganger og liker noen veldig godt, men kan ikke si jeg kjenner så veldig godt. En del ja, men ikke så veldig, veldig. Begrenser seg naturlig da jeg er mest hjemme om dagene, kun avbrutt av avreagering en og annen helg. Blir vel mer når jeg blir mer mobil til hverdags tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Ei her inne er venninna mi som jeg kjente fra før. Flere kjenner jeg fra andre fora, og har truffet i RL. Men det er nok flere jeg kjenner til, bare at de har andre nick her på FP enn det jeg er vant med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Kjenner ingen. Trur eg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt noen etterhvert og noe kjente jeg fra før FP. Jeg har lyst til å treffe enda flere, for de jeg har truffet har jeg blitt så glad i.
![]() |
#57 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Kjenner ingen....
![]() |
![]() |
#58 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?
Komme hit igjen Blondie!
![]() |
#60 |
<*(((<
|
![]() Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?Jeg har møtt over 50, fant jeg ut etter en kjapp opptelling. Av disse vil jeg si jeg kjenner en del litt, og noen vil jeg si er blitt venner som jeg regner med å forsette å ha kontakt med selv om FP forsvant.
Se HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|