Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du mange fra FP i RL?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 15:51   #1
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du mange fra FP i RL?

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 15:56   #2
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Ikke mange.
Jeg har truffet noen på treff for andre forum for en del år siden.
Kun en jeg vet om her, har jeg på FB .feks.

Om du kjenner meg IRL, vennelig stå fram

Gammel 28-04-10, 16:13   #3
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har møtt noen (Kanina, Bauche, Skytte, Arken, Tinetoff, Avatar (var det det?) + sikkert noen flere, Venla vet jeg av fra før, mrc kjenner jeg godt, -TM- vet jeg av. Men har ingen venninner her inne.
Hvis noen vet hvem jeg er/kjenner meg så si gjerne i fra.

Sist redigert av Dronningen : 28-04-10 kl 22:47.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:17   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Har bare møtt to jeg kommer på i farten, men kjenner ingen.

Gammel 28-04-10, 16:19   #5
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg kjenner en her i fra.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 07:27   #6
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

... Avatar (var det det?)

Jeg har også møtt flere her inne, men ingen nære vennskap (som jeg vet om!).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 09:11   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Og jeg må bare innrømme at jeg er en slik person som går litt rundt i hverdagen og tenker "tenk om hun der også er på FP".

Spesielt hvis de har Odd Molly-klær eller El Naturalista-sko.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 12:21   #8
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg må bare innrømme at jeg er en slik person som går litt rundt i hverdagen og tenker "tenk om hun der også er på FP".

Gammel 04-05-10, 19:12   #9
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En periode tenkte jeg at alle jeg gikk forbi på gata som hadde på seg Odd Molly var på FP.

Gammel 04-05-10, 19:59   #10
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

En periode tenkte jeg at alle jeg gikk forbi på gata som hadde på seg Odd Molly var på FP.

Mens jeg har en kollega som BÅDE bruker desigual-klær OG El Naturalista.

Gammel 04-05-10, 19:39   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

en slik person som går litt rundt i hverdagen og tenker "tenk om hun der også er på FP".

Og plutselig dukker det en opp på stien rett foran en og så må man koze litt.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:11   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner endel ja, har noen veldig gode RL-venner her inne, og så har jeg truffet noen i forbifarten, feks. ved kjøp og salg.

Gammel 28-04-10, 16:21   #13
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet hvem noen få er IRL.

Jeg er mest spent på hvem jeg kjenner, men som jeg ikke vet at er her inne.

Gammel 28-04-10, 16:49   #14
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nix. Jeg kjenner vel egentlig ingen. Det nærmeste jeg kommer "kjenner" er Pelen, som jeg er venner med på fjesboka. Vi er i det minste sånn passe oppdaert på hverandres gjøren og laden.

Men jeg skal ha mitt første mini-FP-treff på søndag som kommer med et stk FP-menneske som kommer min vei, så etter det regner jeg med at jeg kan si at jeg kjenner en FP-er.

Ja, og så har jeg truffet Iset veldig, veldig kort da - hun glemte å føye på julenisser på lista over folk hun har truffet i forbifarten.

Sitat:

Kjenner endel ja, har noen veldig gode RL-venner her inne, og så har jeg truffet noen i forbifarten, feks. ved kjøp og salg.

Gammel 28-04-10, 22:50   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er mest spent på hvem jeg kjenner, men som jeg ikke vet at er her inne.

og denne...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:53   #16
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har møtt mange på ulike treff og noen er blitt mine venninner. Jeg kjente ingen fra før så alle er opprinnelige nettbekjentskaper. Forresten har jeg vel gått i parallellklasse med en FP-er, som jeg ikke har møtt i etterkant.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 10:10   #17
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, jeg har møtt mange på ulike treff og noen er blitt mine venninner. Jeg kjente ingen fra før så alle er opprinnelige nettbekjentskaper. Forresten har jeg vel gått i parallellklasse med en FP-er, som jeg ikke har møtt i etterkant.

Så jeg teller ikke, jeg da?

Jeg visste om Karamellen fra før, i hvert fall, fra studietiden. Ellers er det en sambygding her inne, og en venninne fra RL (vel, vi møttes vel opprinnelig på nett i hine hårde dager, vi også, når jeg tenker meg om...). Har truffet flere på treff, da, men har ikke telt dem.

Sist redigert av ming : 29-04-10 kl 10:22.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:54   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg trodde jo jeg kjente Skilpadda da, men jeg aner ikke hvem broren hennes er engang så da gjør jeg sikkert ikke det likevel.

Neida, jeg kjenner en god del. Noen føler jeg at jeg kjenner veldig godt, noen kjenner jeg litt.

Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 16:59   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner noen fra før FP, blant annet er søsteren min på FP og har vært det like lenge som meg. Jeg har en kollega her inne, som jeg strengt tatt ble kjent med på nett først, men som jeg uansett hadde blitt godt kjent med, FP eller ikke FP. Og jeg har truffet mange fra nett som etterhvert har blitt venner eller bekjente, hvor mange det er tør jeg ikke begynne å telle på.

Gammel 28-04-10, 17:24   #20
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Ikke som jeg vet om.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.