|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Khartoum - mest av sentimentale grunner:
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Måtte fjerne det ene bildet, det var så altfor stort! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Akkurat nå, men det kan endres i morgen, har jeg lyst til å vandre rundt i Andesfjellene uten noen tidspress. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?...også drømmer jeg meg tilbake til Botswana; Molepolole, Gaborone og Francistown, for ikke å snakke om hele Chobe-feltet.
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Victoria Falls Bridge, der jeg faktisk hoppet i strikk - 111 meter rett ned!
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Lofoten. |
|
|
|
#14 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Kom på noen til: Sist redigert av ItsOnlyMe : 29-04-10 kl 23:12. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Jeg måtte innom tråden her igjen for å drømme meg bort. Du verden så mange flotte reisemål. Silkeveien kjenner jeg at jeg bare MÅ gjøre en gang i livet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Hvilket rart sted har du lyst til å reise?Agenten.. Har du vært i Niagara? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
|
|
|
#20 |
|
© All rights reserved
|
Nei, jeg har aldri vært der, men jeg har alltid drømt om å se fossefallet. |
|
|
|
![]() |
|
|