Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Feilsendte SMS

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 11:37   #1
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Sv: Feilsendte SMS

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Agentmannen og agentsønnen har begge navn som begynner på like forbokstaver. Agenten skulle kjøpe ny BH og tok bilder i pøverommet med følgende tekst:

"Hva synes du Gjør den susen? Blir det en fin fredag?"

Svaret kom etter noen sekunder:

"Garantert - kjør på! Jeg skal på disco i kveld - håper pappa får tid til å hente meg..."

Ler så jeg griner her. Det svaret var jo gull!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:43   #2
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Agentmannen og agentsønnen har begge navn som begynner på like forbokstaver. Agenten skulle kjøpe ny BH og tok bilder i pøverommet med følgende tekst:

"Hva synes du Gjør den susen? Blir det en fin fredag?"

Svaret kom etter noen sekunder:

"Garantert - kjør på! Jeg skal på disco i kveld - håper pappa får tid til å hente meg..."

Denne var jo minst like bra

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:38   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en utrolig kul sønn du har, agenten!

Gammel 30-04-10, 09:40   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

For en utrolig kul sønn du har, agenten!

Kul og kul, fru Blom. Jeg har fått en del kommentarer på den meldingen, og ofte når det minst passer. Som i middagsbesøk hos svigers...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:41   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

15 å rgammel sendet jeg en ganske klissete epost til min onkel....
Som egentlig skulle til min kjæreste ved samme navn...
KOm svar fra min onkel og lurte på om ikke den eposten skille til noen andre....

Ikke lengesiden jeg sendte en tegneseriestripe til en journalist i lokalavisa, uten noen forklaring...... Annet enn at hun heter det samme som mamma.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:19   #6
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg på at min fordums kjæreste på tidlig 90-tallet skulle prøve ut å sende e-post fra PC-en på Universitetet i Bergen til meg som studerte i en annen by. Han hadde aldri gjort det før og skrev visstnok en ganske slibring mail til meg. Problemet var bare at jeg aldri fikk den mailen, det fikk derimot alle på instituttet han studerte ved. Han var så flau at jeg tror han lot være å prøve e-post på mangfoldige år. Jeg lurer fremdeles på hva som sto i den mailen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:28   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:37   #8
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:37   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sendt sms feil elv. Heldigvis. Vært nær ved å sende mailer til guttungens lærer, men har oppdaget det i siste liten. Like greit tror jeg

En venninne av meg skrev en sms til meg en gang. I denne så la hun ut om sin heller tragiske svigermor, og funderinger om sexlivet til svigermoren og samboeren.
Den meldingen kom aldri til meg, men til svigermoren.

Og som om ikke det var nok, så oppholdt svigermoren seg i samme rom som min venninne da dette skjedde, så hun stakkars ble jo konfrontert med det umiddelbart. Glad jeg ikke var i hennes sko da.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:26   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang i forrige århundre: Jeg hadde noe på gang med en fyr som ikke ville helt... og min venninne var fullt informert. Også om at han skulle komme innom meg en tur.
Så sender jeg sms til min venninne:
"Har kjørt dusten hjem".

Og så ringer telefonen: "Hei, det er dusten"

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:38   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Agentfamilien er den kuleste!

Jeg ligger sånn til i alfabetet at gamle Nokia-telefoner gjerne sender meg den sist sendte tekstmeldingen dersom telefonen blir liggende i klem i veska, uten tastelås.

Jeg har sett mye rart...

Gammel 30-04-10, 11:40   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Agentsønnen er kul!

Gammel 30-04-10, 11:42   #13
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:09   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sendt feil sms. Mange ganger. Med de villeste konsekvenser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:18   #15
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har sendt feil sms. Mange ganger. Med de villeste konsekvenser.

Kan ikke si A uten å si B vet du! *nysgjerrig*

Gammel 30-04-10, 12:22   #16
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg feilsendte til en venninne en gang "om bestemoren hennes er død nå?"; den skulle til en felles venninne siden jeg ikke hadde hørt fra hun med den døende bestemoren på flere dager (vi delte leilighet). Hun tok det greit da.

En annen gang skulle en venninne sende en sms til meg med masse frustrasjon over en annen venninnes valg av kjæreste (en udugelig fyr vi hadde avslørt som utro et par uker før) - den gikk selvfølgelig til venninnen meldingen handlet om. Hun fikk DEN avhandlingen tilbake.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:22   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Navnet mitt begynner på Ag... og jeg har fått feilsendte sms haugevis av ganger. Ikke så veldig mye spennende egentlig, men jeg ble ganske irritert da ei venninne sendte over 60 sms på rappen fordi hun hadde telefonen i veska uten tastelåsen på. Telefonen min ble jo full, og jeg måtte slette for harde livet for å bli kvitt de. Å prøve å ringe henne for å si fra var fåfengt, for telefonen svarte jo nede i veska.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:28   #18
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Agentsønnen er kul.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:35   #19
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Agentsønnen er den beste.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 12:41   #20
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slagferdig agentsønn. Hvor har han det fra, tro?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.