Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 21:06   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Man dreper ikke levende saker fordi man er redd selv altså.

Gammel 30-04-10, 21:39   #2
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker å sette et glass over, lure et ark under og bære dem ut. Alternativt legge et glass over og vente på at mannen bærer dem ut dersom de er svære. Men jeg kunne godt tenkt meg noe som hindrer dem i å komme inn, ikke noe som dreper dem. :vokst opp med foreldre som fanger fluer og veps osv. og bærer dem ut:

Gammel 30-04-10, 22:10   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lurer på om jeg har lest at lavender holder edderkopper unna.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:41   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Emily'en min bærer edderkopper ut i friheten. Hun elsker alle innsekter, og plukker gjerne halvdøde fluer og møll ut av edderkoppnett, og døde fluer fra feks. vinduskarmen kan hun bære med seg og hive inn i edderkoppnett. Edderkopper skal visst få lov å spise men bare de som allerede er døde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.