Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Når sto du opp i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 09:39   #41
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når sto du opp i dag?

Jenta insisterte på å stå opp 0630. Fikk drøyd det til 0645, da hylte hun og ville opp.
Hun har i en periode etter at klokka ble stilt våknet kl 6, så er fornøyd med alle tidspunkt etter det. Ser av tråden at det er lite jeg kan klage på.

Nå er jeg på kaffekopp nr 2, og hun tar seg en dupp. Evnt ligger våken og hører på korps.

Gammel 01-05-10, 09:44   #42
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg sto opp for 15 minutter siden.
Propellen og mannen i åtte tiden.

Gammel 01-05-10, 09:45   #43
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg våknet litt før seks som vanlig, da kom også vesla tuslende inn i min armkrok.
Jeg slumret til åtte, storebror kom inn i halv ni tida, og vesla våknet igjen nærmere ni

Veldig fornøyd med en god natts søvn, ettersom det var ungenes første natt i nytt hus

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 09:45   #44
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde vår første fridag på flere mnd i dag og de to eldste var gitt bort.
Minsten dopa vi ned (tulla!!) så alle sov til 9.30.
Vi er gjenfødt som nye mennesker allesammen.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 09:47   #45
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste våknet 07.30, så jeg våknet da, lillebror ble vekket av storesøster, hvis ikke hadde han sikker sovet til nærmere halv 9

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 09:58   #46
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Er det sånn at B-menneske pluss B-menneske blir A-menneske?? Jeg og mannen er veldig B-mennesker, men barna er tydeligvis A-mennesker...

Ihvertfall er det mulig at et veldig A-menneske blir et veldig B-menneske, etter å ha født tre A-mennesker. Har jeg hørt.

Gammel 01-05-10, 10:03   #47
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så godt da Nessie!

Ellers er jeg overrasket over hvor lenge mange sover...Vi har nok vært "uheldige" og fått barn som er glad i å stå opp.Eldste kan sove til over 8,men det er sjeldent.

Gammel 01-05-10, 10:03   #48
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvart på ti. Store barn, jeg aner ikke når de sto opp.

Det går over!

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:05   #49
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

6.40. Helt frivillig.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:07   #50
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Våknet vel ikke lenge etter seks, men vi sto ikke opp før ca 7, jeg og guttungen. Mannen kommer fra badet nå. I morgen bytter vi.

Gammel 01-05-10, 10:08   #51
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 38
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ja, i morgen bytter vi også. Da kommer Bolla helt sikkert til å sove lenge. :erfart:

Gammel 01-05-10, 10:10   #52
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

09.20... Deilig å sove så lenge! Mannen min sto opp med vesla kl. 6.40 og resten av gjengen er på overnatting hos mine foreldre. Deilig start på dagen

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:20   #53
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

10.10. :store barn:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:21   #54
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Lillebror våkna klokken 7, selv om han ikke sovnet før klokken var nesten 22 i går. Han vekket meg med et smellkyss etterfulgt av "Lag frokost til meg å ball meg inn i dyna på sofaen, så ska du bare legg deg igjen". Storebror tittet opp klokken 8.15. Har servert litt diverse snacks til dem, tørket et par ganger etter dobesøk, tastet passordet for å åpne storebrors pc men ellers har jeg småsløvet på senga helt frem til 09.45. Jeg elsker å ha store unger.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:26   #55
Left
Passiv

Standard

kl 09.56

Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:28   #56
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg våknet 6, barnet våknet 7, mannen stod opp 7.30 og jeg sov fra 8-9.15.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:30   #57
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Ca 7.45. Mine barn er 2 og 3 år nå, men vi har også hatt tidlige morgener i lange perioder. Det BLIR bedre.

Gammel 01-05-10, 10:33   #58
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

8.15. Jeg har store barn som har lært å slå på TVen selv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:36   #59
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

9.35 -ble vekket av at pappaen min ringte,
mann og barn hadde allerede vært våken et par timer

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 10:39   #60
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere som sier at det blir bedre. Min eldste er snart seks,og hun er ofte oppe tidlig.Ihvertfall i helgene.Så når snur det???

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.