|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?
Det er jo heilt feil. Kokte egg i skiver skal oppå rømmegrauten dei. Helst bada i smelta smør.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei, salat og brød
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Ris har de til taco på mexicanske restauranter. Jeg pleier ikke å ha det til, men det er sikkert godt med mexicansk krydret ris til.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Min mystiske svigermor serverer fløtegratinerte poteter til lasagne. jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg så det første gang. Poteter? Til lasagne?
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Fløtegratinerte poteter til lasagne er vel noe av det mystiskeste så langt jeg har lest hittil. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei, vi spiser salat og event. hvitløksbaguett til Lasagne (som jeg forøvrig har hvitløk, paprika,løk og gulrot i)
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Vi bruker ris til taco. Poden spiste før bare kjøtt, ost og mais i lefsene og da ble det egnetlig ikke noe godt pga konsistens. Derfor begynte vi med ris til og det har hengt med oss senere fordi det egentlig er litt godt. Vi bruker ikke mye. Vet at det er ganske mange som bruker det faktisk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?poteter til lasagne er noe svigerfar kunne bedt om.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Mim: Ikke nok med poteter, men fløtegratinerte poteter til lasagne? Som om lasagne ikke er mektig nok i seg selv? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei, ikke poteter. Bruker salat og hvitløksbaguetter vi.
|
|
|
#17 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Poteter til pizza også nå. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei nei nei, aldri potet til lasagne. |
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: poteter eller ei til lasagne?Nei, vi bruker salat med masse fetaost og rå løk i tillegg. |
|
|
|
![]() |
|
|