Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva sto det på russekortet ditt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-10, 08:05   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva sto det på russekortet ditt?

Jeg hadde to sitat på kortet:
"En kvinne uten mann er som en elg uten hårnett" og "Jeg har et lyst hode, men det er utenpå".

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:12   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde noe fotballgreier også, noe dritt om Rosenborg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:16   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde faktisk at jeg aldri skulle glemme hva som stod på mitt russekort, men det har jeg jammen gjort.

Jeg husker at det var noe som pappa syntes var interessant og ikke bare teit. I tillegg hadde jeg noe på ungarsk med forklaring om at de kunne spørre venninna mi hvis de lurte på hva det betydde (av alle rare ting kunne venninna mi også litt ungarsk).

Gammel 08-05-10, 12:12   #4
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fransk åpning stod det på russelua, i alle fall (fordi jeg hadde bodd i Frankrike)

Gammel 08-05-10, 12:14   #5
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

"Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner" :fregnetryne: Russekortet mitt henger fortsatt på veggen hos mormor og på jobben til mamma. Tydelig at det var veldig stort for dem at jeg faktisk ble russ.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:18   #6
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Festlig at denne tråden skulle dukke opp nå. Jeg fant et russekort for en halvtime siden, da jeg ryddet i en kasse med gammelt skrot.

På mitt sto det: If you cannot convince them, confuse them. PS: La oss alle være normale.

Det første er et sitat fra Harry S. Truman (den virkelige, altså), fortsatt favoritt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:28   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Husker ikke. Skal jeg liksom huske det 15 år senere?

Jeg husker hva som sto på mitt - for 28 år siden!

"Den som sover synder ikke.
Det kommer helt an på hvem man sover sammen med.!
Fordi jeg delte sprinkelseng - helt riktig - sprinkelseng - med en råkjekk fotballsparker en natt. Tror ikke forloveden hans syns det var helt greit, og jeg er vel ikke helt sikker på om hun trodde at vi bare sov. Men vi gjorde det og ikke noe annet.

Og det sto vel noe om at jeg var Russeformann for Tønsbergrussen -82.

Gammel 07-05-10, 08:29   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Digget Absalone sitt!

Jeg hadde tre russekort. Ett alene, ett med ei venninne og ett som var felles for alle på russebilen. På mitt alene sto det "Søstra til ***** og dattera til ***, jada, det er meg!" (Jeg prøvde å late som om jeg hadde en ironisk distanse til bare å bli identifisert gjennom min søster og min far.)

Det med venninnen likte jeg best: Det var et koselig bilde av oss to tatt i en fotoboks, også lagde vi DJ-navn ut av fornavnene våre og fremstilte det hele som et visittkort. Helt uten mening og poeng, akkurat som humoren min forøvrig.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:34   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mjau: har du mitt eller?

:husker ikke:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:38   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde Falsk/Mathisen-sitat på mitt; "Jeg blir like kristen av å i kjerka som jeg blir bil av å gå i garasjen".

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 08:48   #11
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

"Hvordan kan jeg tenke før jeg snakker, når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det?"

(Dessverre fører dette fortsatt periodisk til en del merkelige setninger hos meg, det kan lønne seg å tenke gjennom argumentene først, men...jeg har muligens ikke lært så mye siden russetiden?)

Gammel 07-05-10, 09:12   #12
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

"Bare følg meg, jeg kommer etter".

Jeg sjekka forøvrig opp mannen i russetiden.

Gammel 07-05-10, 09:21   #13
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde to, på det ene mener jeg at det stod : Bare litt øverst i glasset takk! Det andre husker jeg ikke.

Gammel 07-05-10, 22:04   #14
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker det ikke orddrett, men noe som:"La meg si det slik, at man ikke skal se bort fra at jeg vil si det slik"

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:08   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

"Actually I don't remember being born, it must have happened during one of my black outs." Jim Morrison

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 16:39   #16
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt var veldig korrekt, men jeg synes det var så treffende
"Det sterkeste kjønn er det svakeste på grunn av det sterkeste kjønns svakhet overfor det svake kjønn". Yeah!

Og så hadde jeg ekstrakort sammen med en venninne med noe ala det Absalone hadde: "Jeg har sett deres ansikt. Vennligst motta dette kort som tegn på min medlidenhet". Mamma synes det var veldig ufint å gi til små barn...

Gammel 09-05-10, 17:36   #17
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

I'm on a seafood diet. I see food and I it it.

Det lever jeg vel i grunnen opp til. *kikker ned på valken*

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:10   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

"Bare de ubetydelige unngår kritikk"

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:13   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg forsøkte meg på noe "dypt" av typen
"Gi deg tid til å lukte på blomstene langs veien".
Men jeg hadde et annet også, med noe mindre dypt, men det husker jeg ikke.

Jeg husker en gutt i klassen hadde "Flate steinar er til å sitja på", fra Tarjei Vesaas' Fuglane. Det var igrunnen ganske artig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 22:16   #20
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heh, jeg hadde glemt hele greia da en liste sirkulerte i klasserommet og vi plutselig måtte bestille disse kortene og fylle ut hva som skulle stå på. Og siden jeg ikke kom på noe smart der og da, så droppet jeg å bestille. Det var ikke noe stort tap.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.