|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#4 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Male. 12-årsmaling.
|
|
|
#5 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Grått er fint
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Jeg ville malt dette huset i mørkebrunt, nesten mot svart, og så satt inn en knallrød utgangsdør.
|
|
|
#8 |
|
Einsam
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Ytterdøra er et år gammel, så den kommer ikke til å byttes, og jeg synes det er pent med hvit dør også. Helt mørkebrunt/svart kan gjøre dette huset ganske så varmt i sola, det er nemlig tømmervegger innenfor panelet, og det merkes allerede.. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Lys grått med hvite karmer. |
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Da ville jeg valgt en lys gråfarge med hvite lister |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?En eller annen hvit-tone med beige listverk kanskje.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Hvitt fremhever detaljer og åpner opp, så uten hvitt rundt vinduene vil vinduene virke mindre enn de er.Hvitt vil gjøre dem større. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Jeg stemmer seterbrun med hvite karmer!
|
|
|
#14 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Jeg ville beiset huset mørkebrunt. Ville helt klart forsøkt å beise fremfor å male, synes mørk beis er kjempelekkert og gir et helt annet uttrykk enn maling. Eventuellt kan man jo senere male over beisen, men har man først malt er det jo ingen vei tilbake... |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Det ble kjempefint!
|
|
|
#19 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Ja, det må jeg si - så fint det blir; et helt annet hus!!
|
|
|
#20 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken farge ville du malt dette huset i?Veldig fint.
|
![]() |
|
|