|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
DER har du meg! Jeg tror nok det er fordi det faktisk hender at det skjer også, hilsen definisjonen på distré og lett å avlede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() |
#43 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å ja. Absolutt.
![]() |
#44 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er bare husredd. Og litt mørkredd.
![]() |
#45 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kom på at jeg blir nervøs og får angstanfall når det kommer ambulanser i full fart forbi.
![]() |
#46 |
Epikur
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Litt nervøs er jeg når jeg skal prestere, tale, holde foredrag, synge eller spille for folk, lage avansert mat til mange, eksamen osv. Litt nervøsitet er det som gir de gode kickene, det som skjerper meg og gjør at jeg presterer enda bedre.
![]() |
#47 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg har litt sceneskrekk. Den slår ikke alltid inn, og jeg merker den ikke før jeg skal på scenen. Altså tar jeg ofte på meg ting som innebærer opptreden for større og mindre forsamlinger rett som det er, og angrer rett som det er bittert i timene før.
![]() |
#48 |
guru advisor
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Ja, høyder og mus er nok det jeg blir aller mest nervøs over. Hvis ikke det er mer redd? Nervøs er kanskje nå man gruer seg for noe? Jeg liker ikke å være for sen, eller at andre er for sene. Da blir jeg nervøs på deres vegne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er rett og slett drita redd hver gang jeg skal til tannlegen. Trenger ikke lenger premedikasjon hvis jeg skal borre eller fjerne tannstein, men skal jeg ha mer omfattende tannbehandlig blir jeg premedisinert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Reiser trigger nervøsiteten min. Ja, og høyder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir supernervøs på eldstes vegne hver gang hun skal et eller annet hun gleder seg til, eller har nye klær/utstyr/etc med seg på skolen, hver gang hun skal steder der hun bør ha venner å snakke med for å ha det bra osv. Hun har blitt mye mobbet opp gjennom skoletiden sin, for alt og ingenting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?I situasjoner jeg ikke har kontrollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jobbintervju. Jeg reagerer på nervøsitet at jeg babler noe helt hinsides.
![]() |
#54 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs foran eksamen, ikke lang tid i forveien, men sånn ca siste kvelden. (Hadde nervøsiteten kommet litt tidligere, ville jeg sikkert sluppet å være så nervøs kvelden før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er også nervøs når jeg skal prate foran store forsamlinger, når jeg skal gi noe av meg selv (særlig ift følelser kanskje), når jeg skal til legen (selv om jeg er trygg på han og alt, så hater jeg å legge frem hvordan jeg har det), når Peder utfordrer seg selv og vil prøve ting han kanskje ikke helt har kontroll på, når jeg skal fremføre noe foran andre folk. Slike ting.
![]() |
#56 |
Pauset
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Før kunne jeg bli nervøs av mye rart. Eks. å snakke i forsamlinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Rett før et jobbintervju!
![]() |
#58 |
Pauset
|
Jeg har opplevd dette en gang, og det var mildt sagt nervepirrende. Kan ikke forestille meg hvordan det er for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Å komme på tilstelninger der jeg ikke helt vet hvor jeg skal sitte og hvem jeg kan sitte med og menge meg med...
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er ikke så veldig redd for å snakke i store eller små forsamlinger så lenge det gjelder jobb, politikk og denslags, i hvert fall ikke hvis jeg er godt forberedt (og det ER jeg). Å holde mer personlige taler, som i mamma sin 60-årsdag eller en av bestekompisenes bryllup, derimot, er skummelt. Det er mye nærere og mer personlig - og så er jeg jo en sippe som må passe på å ikke begynne å grine. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|