|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Stort sett i forbindelse med sosiale situasjoner. Fra den klassiske "snakke for stor forsamling" til mer absurde småting.
|
|
|
#2 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Definetivt lånesøknader. Jeg faar ikke sove og blir skikkelig irritert og emosjonell. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir ikke så ofte nervøs. Kjenner at jeg smiler litt av en del av tingene som kommer fram i tråden. Ikke fordi jeg ikke har forståelse for at andre kan bli nervøse av det, men mer fordi mange av tingene er i kategorien for ting jeg har vært nervøs for, men kommet over. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?
Jeg blir nervøs bare jeg ser en politibil.
|
|
|
|
#5 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og. Den samme frykten kan jeg forresten kjenne hver gang jeg reiser med fly fra Amsterdam og blir luktet paa av narkohund i Norge. Selv om jeg vet at jeg verken har med meg noe ulovlig eller har vaert i naerheten av noe som kan sette lukt paa meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
A friend with benefits
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir nervøs av å måtte ta enkelte telefoner, typ Nav etc. Jeg blir drit-nervøs rett før jeg skal synge for noen. Jeg blir nervøs når jeg skal fjerne føflekker, fjernet en for halvannen uke siden, og var så nervøs at jeg holdt på å dø.
|
|
|
#7 |
|
trenger lading
|
Samme som meg. Alle sier: "Du som er så rolig..." Inni meg er det kaos når jeg er nervøs...
|
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Om jeg er ute i dårlig tid og kanskje mister et fly eller noe slikt. Det hater jeg.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er bare husredd. Og litt mørkredd.
|
|
|
#13 |
|
A friend with benefits
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg kom på at jeg blir nervøs og får angstanfall når det kommer ambulanser i full fart forbi.
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Litt nervøs er jeg når jeg skal prestere, tale, holde foredrag, synge eller spille for folk, lage avansert mat til mange, eksamen osv. Litt nervøsitet er det som gir de gode kickene, det som skjerper meg og gjør at jeg presterer enda bedre.
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er husredd, og tildels mørkeredd. For å toppe det hele er jeg mer redd for en øksemorder i boden inne, enn at noen skal bryte seg inn.
|
|
|
#16 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg har litt sceneskrekk. Den slår ikke alltid inn, og jeg merker den ikke før jeg skal på scenen. Altså tar jeg ofte på meg ting som innebærer opptreden for større og mindre forsamlinger rett som det er, og angrer rett som det er bittert i timene før.
|
|
|
#17 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg er rett og slett drita redd hver gang jeg skal til tannlegen. Trenger ikke lenger premedikasjon hvis jeg skal borre eller fjerne tannstein, men skal jeg ha mer omfattende tannbehandlig blir jeg premedisinert. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
guru advisor
|
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Ja, høyder og mus er nok det jeg blir aller mest nervøs over. Hvis ikke det er mer redd? Nervøs er kanskje nå man gruer seg for noe? Jeg liker ikke å være for sen, eller at andre er for sene. Da blir jeg nervøs på deres vegne. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nå også i farger
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Jeg blir sjelden nervøs egentlig.... Ikke når jeg skal på jobbintervju heller. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I hvilke situasjoner blir du nervøs?Oj, det er visst litt forskjellig. Å komme inn i et rom som er fullt av folk. Jeg liker å være litt usynlig. Før tannlegetimer. Når noen jeg er glad i ikke kommer til avtalt tid og når noen av barna er syke. (Katastrofetenkning. ) |
|
|
|
![]() |
|
|