|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg havner som regel på ett sted mellom 1600 og 1800. Da er det fullfarging,klipp og fiksing. Med mitt hår er dette en jobb som gjerne tar drøye fire timer så da er det ikke så overraskende at det koster litt
|
|
|
#42 |
|
Lett rørt
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Rett under 2000 kroner til vanlig, da klipper, farger og striper jeg håret, og ofte farger og former jeg øyenbrynene i tillegg. Kjøper aldri noe produkter, de blir bare stående alikevel.
|
|
|
#43 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler 350 for bare klipp, og 850 for farging og klipping.
|
|
|
#44 |
|
En Som Trener
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Tror det var 360 siste gang, da var det 10% rabatt mener jeg. Farge gjør jeg selv, kjøpt i Sverige. Ellers betalte jeg kr 310 full pris for klipp av en 02-modellen min, det synes jeg var drøyt all den tid hun for det meste brukte maskinen! Klipper småjentene selv heldigvis, de stusser bare tuppene enda. Og mannen tar maskina selv.
|
|
|
#45 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Sist gang betalte jeg vel rett over 400 for klipp, og da hadde det gått opp litt siden sist jeg var der. Det er en av eierene av salongen som klipper meg, og jeg har gått fast hos henne i 10-12 år.
|
|
|
|
#46 |
|
Lett rørt
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Mannen og guttene var og klippet seg tidligere i uka, betlate 1100 for de til sammen.
|
|
|
#47 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg betaler +/- 1800,- for klipp, striper, hårkur m/hodebunnsmassasje. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
I mål
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Ca 570,- tror jeg at jeg betalte for vask og klipp sist hos frisøren. Det pleier ligge rundt der. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Gjengs pris hos frisøren?
Det gjør Adam & Eva også. Grrr. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gjengs pris hos frisøren?360 for klipp, ca. 400 om jeg vasker det også. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Mannen er også helt sjokkert over prisen når jeg har vært hos frisøren, så jeg passer på å ikke kjøpe sjampo samtidig... Jeg prøvde en ny frisør sist og betalte 670,- bare for klipp.
|
|
|
#53 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Jeg pleier betale 1700 for klipp og farge. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Min vennine er frisør og jeg betaler kr 200 for klipp
|
|
|
#57 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Hvorfor klipper han seg ikke heller på en innvandrerfrisør da? Mannen her klipper seg i en av gatene rundt jobben min -der er det uhorvelig mange frisører, og de koster fra 80,- til 150,- for manneklipp (og barneklipp). |
|
|
|
|
|
#58 |
|
I mål
|
Fordi han sjelden er nede i byen med tid til overs, og ikke gidder bruke en lørdag på å dra ned dit. Vi vet det går an å få det billigere nede i byen altså, så det er jo bare et valg. Hadde med junior dit da han var yngre, men prioriterer det ikke mer. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?Betaler vel rundt 1300 - 1400 for foliestriper, klipp vask og føn. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjengs pris hos frisøren?1260,- for klipp og farge. Samme om det bare er ettervekst. Det inkluderer også vask og føn, hele seansen tar fort 2,5 timer og er rene energiboosten. |
|
|
|
![]() |
|
|