Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er vi mange hestejenter her?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-10, 13:06   #41
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vi mange hestejenter her?

Nå har jeg nettopp funnet ut at den eneste hesten jeg har solgt er avlivet og jeg har snufset meg gjennom alle bildene jeg har.

Vakre, vakre jenta mi

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:13   #42
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det ligger noen i bloggen min her inne.

Aaaw nydelig nydelig shire!

Gammel 26-05-10, 14:15   #43
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Det ligger noen i bloggen min her inne.

Åh, hun er fantastisk! Hvor høy er hun?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:15   #44
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Åh, hun er fantastisk! Hvor høy er hun?

Hun er ca 180 cm i mankehøyde.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:19   #45
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Hun er ca 180 cm i mankehøyde.

Jeg er helt forelsket, kjenner jeg Elsker store hester! Kos deg masse med henne

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:26   #46
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg er helt forelsket, kjenner jeg Elsker store hester! Kos deg masse med henne

Det skal jeg. Hun er utrolig snill og god, og hadde hun fått plass, ville hun nok helst vært i lomma mi hele tida.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 14:39   #47
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Tidligere hestejente her også. Det er noen år siden sist, men jeg har tenkt på begynne igjen. Jeg var dressurtantewannabe og hadde hest på halvfor, var også hestepasser for en god dressurhest og var med rundt på stevner, i tillegg til å jobbe i stallen på ridesenteret jeg holdt til på. Bare Pjotten blir litt større skal jeg begynne igjen, men det blir nok aldri egen hest. Det er for tidkrevende, jeg har ikke kapasitet til barn OG hest med den jobben jeg har nå.

Gammel 27-05-10, 02:54   #48
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Mine, og "mine" hester:

Inka Twist, NV 10 år. Eies av meg og min hestemakker sammen.
Har føll fra i fjor høst. Her er hun vinterpelsete og feit etter fri, men lykkelig og fri.

FeitePonni (Zorbas) og Calista. Hhv. 19 og 8 år gamle, og shettis/welsh og shirehest.
FeitePonni er noe jeg og makkern og Lorien kjøpte på deling til ungene vårr, og til bruk i barneridning både på gården og ved arrangementer i bygda. Calista er hoppa jeg låner livmor hos, og skal forhåpentligvis gi meg ett av to føll til neste år. Er i stargropa for avl og bruk av shirehest her i arktis.
FULLE av vinterpels etter mye utegang.

Roya, eller Bjärkaryds Starlight som hun heter i følge papirene. 4 år i år, og skal til Danmark og bedekkes med Leverton Statesman (som bodde her i lille bygda før) før hun kommer hjem til meg i løpet av sommeren. Hun tilhører en kjær venninne som måtte ta hestepause, og jeg får låne favoritten min for avl, på ubestemt til og "så lenge jeg vil".
Her tatt hos oss i fjor sommer, og jeg og et shireføll etter samme eiers andre hoppe deltar også i bildet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 27195_337161945078_540665078_4145498_5642873_n.jpg (42,5 KB, 34 visninger)
Filtype: jpg GetAttachment4.jpg (35,6 KB, 35 visninger)
Filtype: jpg div299.jpg (78,1 KB, 34 visninger)

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 12:13   #49
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shirehestene er fine de, store og flotte. Jeg har sansen for store hester jeg også. Hva satser dere på å bruke dem til da, kjøring, tur og kos?

Gammel 28-05-10, 03:30   #50
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Shirehestene er fine de, store og flotte. Jeg har sansen for store hester jeg også. Hva satser dere på å bruke dem til da, kjøring, tur og kos?

Min hovedinteresse ligger i avl og alle deler av det, men satser på å bruke dem til vanlige hobbyhestsysler som lett dressur, tur, og kjøring. Det gjør vi for så vidt nå, med unntak av kjøring siden vi mangler stort nok utstyr.
Og også barneridning og terapibruk er i gang og underveis.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.