|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
can-jur
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Nå har jeg nettopp funnet ut at den eneste hesten jeg har solgt er avlivet og jeg har snufset meg gjennom alle bildene jeg har.
![]() |
![]() |
#43 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?
Åh, hun er fantastisk! Hvor høy er hun?
![]() |
#45 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er helt forelsket, kjenner jeg
![]() |
#47 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Tidligere hestejente her også. Det er noen år siden sist, men jeg har tenkt på begynne igjen. Jeg var dressurtantewannabe og hadde hest på halvfor, var også hestepasser for en god dressurhest og var med rundt på stevner, i tillegg til å jobbe i stallen på ridesenteret jeg holdt til på. Bare Pjotten blir litt større skal jeg begynne igjen, men det blir nok aldri egen hest. Det er for tidkrevende, jeg har ikke kapasitet til barn OG hest med den jobben jeg har nå.
![]() |
![]() |
#48 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi mange hestejenter her?Mine, og "mine" hester:
![]() |
#50 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min hovedinteresse ligger i avl og alle deler av det, men satser på å bruke dem til vanlige hobbyhestsysler som lett dressur, tur, og kjøring. Det gjør vi for så vidt nå, med unntak av kjøring siden vi mangler stort nok utstyr.
![]() |
|
|