|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinne
Enig! - De er i "t-skjortestoff", det blir ikke classy nok.
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke alle, de finnes i vevd stoff også, og da har de konfeksjonsstørrelser (36-38-40 osv, istedenfor S-M-L).
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinneJeg har forresten vært og kikket på Mette Møller-kjolen nå. Veldig lekker, og finnes i mange flere farger enn de som var avbildet på nettsiden for to dager siden, i alle fall. Det var også en mønstret variant. (For egen del så jeg med et halvt øye at jeg har ca. 90 % for små pupper til å kunne bruke kjolen.
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinneJeg har Amalfi-kjolen (Boden) i både rødt og brunt, og syns definitivt den er en hverdags-sommerkjole, ville ikke tenkt på å bruke den i bryllup med mindre det var VELDIG avslappet dresskode. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinneJeg synes MM-kjolen med mønster ser veldig fin ut, men den må definitivt prøves siden det kan bli et puppeproblem.
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinneJeg har vært inne på siden Missa linket til. Mye lekkert! Men jeg er for sent ute. (Jeg er alltid det)
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Selv om det står bestillingsvare, så har hun et godt utvalg "på heng" i butikken likevel altså. Jeg gikk dit for å få sydd en kjole, men det var flere måneders ventetid. Kjolene som hang der var ferdigsydd i ett eksemplar, men jaggu fikk jeg ikke på meg flere til tross for generøs str 40 (de er veldig smart modellsydd).
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjole søkes til kravstor kvinneÅ, Kanne hadde vært vakker i den kjolen LilleLeo linket til.
|
![]() |
|
|