|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVår 1.klassing har Beckmann-sekken og er godt fornøgd. Ho har også gymbagen, som er brukt ca..... 1 gang tenker eg. Altså, bortkasta for vår del.
|
|
|
#42 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingSnuppa har fått denne fra Bergans |
|
|
|
|
|
#43 |
|
maler
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingEldstemann har bergans i den nest minste størrelsen. Jeg skjønner ikke hva som er galt med designet heller, og de er lette, fine og praktiske å holde orden i. Og har praktiske lommer til diverse. Beckmann synes jeg er unødvendig tunge og litt upraktiske, men det er forskjellig hva som passer til ulike barn.
|
|
|
#45 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJeg har falt for denne fra Ticket 2 Heaven - og heldigvis syns gutten det er kult med stjerner...
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJeg er usikker på om seksåringen skal få seg 20 eller 25 liter når han skal opp i 2. klasse. (Her har de orange sekk fra fylkeskommunen i 1. klasse, og mange bytter til ny sekk i 2. klasse). Eldste har 25 liter, men han er et nummer større i forhold til alderen.
|
|
|
#47 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing
Sist redigert av Liljekonvall : 28-05-10 kl 00:25. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassing |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingTakk for mange svar! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingOg er Bergans skolesekk med glidelås eller med lokk best? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi kjøpte Bergans for 2 år siden når eldste begynnte på skolen. Den revnet i glidelåsen, men vi fikk lett byttet. Vi gikk da med på å la henne få en Beckmannsekk (alle de andre hadde det) men den er tung altså. Supersolid og robust, men mye å bære på når man får bøker i tillegg. Som sagt ser jeg at veldig mange har den, så nå er jeg litt i tenkeboksen på hvilken sekk vi skal kjøpe til lillesøster. Hun er jo enda mindre når hun begynner på skolen også, og jeg ser helst at de går mest mulig til og fra og ikke må kjøres. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingEmm, nå har jo Berganssekkene blitt omtrent like glorete som Beckmannsekkene, så kanskje de faller bedre i smak? Kjøpe man noe blinkedill ved siden av og henger på så blir det ikke store forskjellen.
|
|
|
#54 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingVi kjøpte Beckmann for den satt best på vår normalt bygde gutt. Prøvde Bergans, men den satt ikke bra på storebror. Han har fortsatt Bergans 12L som brukes på tur ennå. Dessuten ville vi ville helst ha en sekk med lokk siden han er ganske vimsete. Jeg vet selv at jeg av og til glemmer å ta igjen glidelåsene på PC-sekken, så jeg forventer ikke at han skal huske det. Eneste negative utenom at den veier marginal mere en Bergans sekkene er det at jeg savner et ekstra rom så man kan skille matpakke og bøker.
|
|
|
#55 |
|
maler
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingMine bruker forresten berganssekken fra barnehagen som tursekk. Jeg synes fremdeles det er praktisk med dedikert tursekk i første klasse, det er ganske mye tur.
|
|
|
#56 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingGode tips Glitter, glorete funker nok finfint for min femåring. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJeg lurer også på om fordeler/ulemper med og uten lokk... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingI bokhandelen i dag hadde denne fra Beckmann: Sist redigert av emm : 15-12-10 kl 20:45. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skolesekk til 1.-2. klassingJa, den hadde ganske høy glorefaktor!
|
![]() |
|
|