Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Musiserer FP-folket?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Korleis er din "status" i høve til musisering?
Har ikkje musisert(med unntak av den obligatoriske blokkfløyta på barneskulen) 16 16,00%
Har musisert, men ikkje no lengre - synst det er lika greitt utan 25 25,00%
Har musisert, men ikkje no lengre - kunne godt tenka meg/har planar om å byrja att 31 31,00%
Har musisert og gjer det fortsatt i fast samanheng 11 11,00%
Har musisert og gjer det fortsatt når høvet byr seg 17 17,00%
Har musisering som yrke 3 3,00%
Byrja med musisering fyrst i vaksen alder 3 3,00%
Andre variantar - fortél gjerne i eit innlegg 1 1,00%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 08:37   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musiserer FP-folket?

Har sunget i kor i mange år - kunne tenkt meg å fortsatt med det.
Ellers så har jeg spilt orgel (!) i hine, hårde dager - kunne tenkt meg å byttet ut orgelet med piano.

Gammel 28-05-10, 08:43   #42
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt piano da jeg var barn, siden gitar "til seminarbruk". Altfor lite de siste ti åra, det hender den hentes fram når jeg kommer på det.

Gammel 28-05-10, 09:14   #43
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Har spilt fiolin i ca 10 år, spilte da i ungdomsorkester og amatørsymfoniorkester -kjempegøy!
Har to fioliner heime, min farfar lagde dem til meg.

Så har jeg sunget i kor fra jeg var 6-7 år og til en gang i 20-åra.

Kunne forsåvidt tenkt meg og fortsatt med både spilling og synging, men det har bare ikke blitt.

Gammel 28-05-10, 12:07   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spilt piano fra jeg var bitteliten, vært innom gitar, bassgitar og denslags obligatoriske ting, nå sørger jeg mest for at andre får spille.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.