|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Bryllup og gaveønsker
Du har ikke tenkt tanken om at mangel på takknemlighet kan ha å gjøre med at du som utganspunkt har at du vil bruke penger på noe som du vil at mottaker skal ha, ikke nødvendigvis hva mottaker ønsker seg?
![]() |
#42 |
maler
|
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerReisegavekort er jo veldig hyggelig å gi. Penger er mer på den upersonlige siden, det gir jeg helst ikke.
![]() |
#44 |
Dig for victory!
|
Ooo!
Å ja. You bet. Hadde det ikke vært for at jeg har bedre oppdragelse skulle jeg tatt bilde av gaver jeg har fått og lagt dem ut.
![]() |
![]() |
#45 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerJeg er veldig for å gi folk det de blir mest glad for. Om det er gavekort, nips, saltsild eller cash spiller ingen rolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerGavekort eller penger må jo være helt ok gaveønske fra et par som allerede er etablert. Synes det er helt ok med svært spesifiserte gavelister også, jeg. Ellers er det et viktig poeng for meg å gi en gave som er enkel å bytte hvis jeg er usikker på om gaven vil falle i smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bedreviter
|
Så det du sier er at du 1) ikke ønsker å vite hva folk ønsker seg, 2) ikke ønsker å gi folk muliget til å bytte det du har kjøpt til dem, og 3) blir snurt hvis folk ikke setter pris på gaven de får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
can-jur
|
Og relativt ulogisk
![]() |
![]() |
#50 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerNår jeg ser på alt som fortsatt ligger ubrukt etter 10 år, så tenker jeg at vi burde ha presisert: gavekort, gavekort, gavekort... Det er faktisk ganske trist synes jeg at folk har brukt omtanke, tid og penger på ting som aldri kommer til å være noe annet sted enn innerst i et skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerDa me gifta oss fekk me lommepengar til bryllupsreisen frå jobben min. Eg hadde litt sansen for den gåva, eg.
![]() |
#52 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerSvigermor var nesten i harnisk da vi fortalte at han som er vår toastmaster ønsket seg penger til sitt bryllup nyttårsaften. Jeg tenkte overhode ikke på det da jeg jo ser at de helt sikkert har det aller meste fra før siden de begge hadde hvert sitt hus før de fant hverandre.
![]() |
![]() |
#53 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerVi giftet oss for snart to år siden(ingen av oss er ungdommer og vi har bodd sammen siden -99), og på ønskelisten sto ting og tang til hagen.
![]() |
#54 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerJeg mener at gavekort er helt supert og gi. Det er brudeparets dag, og da synest jeg at man skal få lov til og ønske seg det man vil.
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bryllup og gaveønskerJeg foretrekker å gi noe annet enn gavekort eller penger. Det føles mer personlig og gjennomtenkt om jeg gir noe annet. Men er det kommunisert ut at gavekortet skal brukes til noe spesielt så syns jeg det er mer greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|