Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du til å stole på?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du til å stole på?
Ja, 100 %. 65 41,94%
Ja, jeg mener det. Selv om jeg deler det meste med partneren min. 91 58,71%
Jeg mener det, men klarer likevel ikke å la være dele ting med min nære venn(inne) som regel. 21 13,55%
Jeg mener ja selv, men tror ikke alle er enig. 2 1,29%
Nei, jeg er vel i grunn ikke det. 0 0%
Nei, men de fleste tror jeg er til å stole på. 0 0%
Fryktelig vanskelig å svare på 6 3,87%
Heh? 1 0,65%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-10, 07:14   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du til å stole på?

Jeg diskuterer det aller, aller meste med mannen min. Men hvis jeg får ettertrykkelig beskjed om å ikke si noe, så klarer jeg å holde kjeft.

Gammel 07-06-10, 23:34   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg deler nok det meste med mannen min, men anser meg for å være til å stole på for det. Jeg er veldig lite hemmelighetsfull selv, så det er veldig sjelden jeg sier noe til en venninne som en annen venninne ikke skal vite. Ellers ganske lite hemmelighetskremmerier generelt i livet altså. De siste årene har det stort sett vært av slaget " jeg er gravid, men jeg vil fortelle det til folk selv så ikke si noe" o.l

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 08:33   #43
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er elendig til å holde på mine egne hemmeligheter, men andres går det stort sett bra med. Dette er jeg åpen og ærlig om, så jeg tror de fleste oppfatter meg som til å stole på.

Jeg kan bare si det samme. Jeg suger til å holde på mine egne hemmeligheter, tror det faktisk lyser av meg lang veg om jeg har noe jeg skal prøve å skjule, men andres hemmeligheter derimot, de går jeg ikke til noen andre med (foruten min x da vi var sammen, vi pratet sammen om slike ting, men jeg ser ikke på det som å ikke være til å stole på).

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-10, 20:48   #44
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det vil jeg si. Jeg forteller det meste til mannen min, det regner jeg i grunn med at venninner også gjør når jeg forteller dem noe.

Gammel 08-06-10, 20:51   #45
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg regner meg som til å stole på, og håper mine venner også gjør det. Jeg prater med mannen om det meste, men klarer å holde hemligheter fra han også om jeg blir bedt om det.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.