Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Til Trondheimere: Ilaparken i morgen fra 10-14

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 13:41   #41
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Trondheimere: Ilaparken i morgen fra 10-14

Vi kom rett etter at Kirsebær & co hadde reist. :træg: Nå har vi beveget oss bort til lekeplassen ved Domen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 13:46   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morsk, her.

Vi kom rett etter at Kirsebær & co hadde reist. :træg: Nå har vi beveget oss bort til lekeplassen ved Domen.

Hvor gamle er barna dine? Dere må bli med bort ved Nidarøhallen en gang. Veldig fint der.
Synd at vi ikke traff hverandre i dag, men jeg regner med det byr seg flere anledninger. Vi var ut av døren her før halv ti i morges, så da klokken passerte 12 og vi kjente noen regndråper føltes det helt greit å dra hjem.

Gammel 06-06-10, 13:51   #43
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, jeg stod opp rett før ti. Jentene er tre og seks, og lekeplassen ved Nidarøhallen er absolutt en mulighet en annen gang.

Ble litt bekymret over regndråpene, men har ikke slått til helt enda.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 13:59   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir med en annen gang. I helgen er alle guttene mine på hytta og jeg var på festligheter i går og har liksom lesedag i dag ...

:tar sats og begynner på kap. 11 nuh:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 15:04   #45
Noba
🎈

Noba sin avatar

Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir også gjerne med en annen gang når jeg ikke er opptatt med å planlegge intrikate syoppdrag til Tåtti..

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-10, 20:21   #46
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Karina da! Du trenger ikke rødprikke meg for dette.

Ånei!!!!!! Det var da absolutt ikke meningen. Var på iPhone og den er litt liten skjerm på. Unskyld

Svogeren min hadde visst planer om å ta med ungene på en rekke lekeplasser så jeg og søsteren min fikk litt alenetid med babyen

Gammel 06-06-10, 23:27   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.