|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Femåringen min har vært veldig nysgjerrig på disse, og var ekstatisk da det lå en slik i godteposen i en bursdag han var i. Men etter å ha studert den nøye i noen minutter, vridd og vendt på den slengte han den fra seg igjen. Den kunne jo ikke brukes til noenting. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Her er det in enda i alle fall, de bytter og styrer og holder på. Og det har kommet ørten andre typer, de lyser i mørket og hva-har-du. Minstemann på 5 leker interessert en gang i blant, men bruker dem ikke og vaser bort de han får. Eldstemann på 10 har håndleddet fullt og bytter i vei.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Her er det superpoppis, og det har de vært i mange uker. Helt siden skolestart, tror jeg? Var det ikke det jeg sa, at trendene kommer først til Westkanten?
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Ungene får noen i kalenderen som kalendergaver, men har ikke hørt noe mas om det fra dem selv ennå. Er i mange butikker her hjemme nå i alle fall. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Kalendergaver, det skal jeg huske.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Jeg betalte kr 19,- for ei pakke på Extra leker. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Eldste her fikk en pakke av en tante fra Oslo - de har visst ikke helt inntatt bondelandet enda, for hun er den eneste i klassen som har. I følge tanten hadde "alle" det i Oslo. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Åh hjelp så lei jeg er av de gummistrikkene. Det er forresten jentenes svar på fotballkort visstnok; de byttes, selges, stjeles og brukes som valuta. Og har vært bannlyst på skolen en stund fordi ungene er mer opptatt av dem enn noen andre ting.
|
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?
Nå har disse her akkurat truffet guttene i førsteklasse her. Jeg gikk og kjøpte alfabetversjonene, og deler ut den bokstaven de holder på med å lære hvis han øver fint. Så har jeg sagt at hvis han øver fint og samler alle 29 bokstavene, så skal han få lov til å ... eh ... den har jeg glemt, var det velge seg en kjekk aktivitet; svømmehallen eller noe? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Det har vært en farsott her på skolen. Tror det er noen amerikanske barn som har tatt det med seg?
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Nå ser det faktisk ut til å være i ferd med å blåse over her. Like greit.
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?
Lekebutikker har vel fått inn nå. Jeg har kjøpt på Extra leker. Eller du får dem sikkert i nettbutikker også. I alle fall helti100.no har noe. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har Silly Bandz kommet til Norge?Og bokhandlere.
|
|
![]() |
|
|