Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å klikke i vinkel - hvor mange grader?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når du klikker i vinkel, hvor mange grader er vinkelen?
<90° 17 12,69%
90-179° 22 16,42%
180-269° 8 5,97%
270-359° 6 4,48%
For meg går det helt rundt. 54 40,30%
Fin poll, Embs! 62 46,27%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 134. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 20:29   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å klikke i vinkel - hvor mange grader?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg pleier å klikke i www.lillevinkel.no. Jeg vet ikke hvor mange grader det er, men det pleier å bli en del penger.

Gammel 09-06-10, 20:32   #42
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klikker aldri i vinkel - jeg klikker bare mentalt. :rabla:

Gammel 09-06-10, 20:43   #43
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Lite klikking hos meg også, men hos halvannetåringen klikkes det stadig vekk i bue. Bakoverbøyd. Særlig når hun løftes opp fra steder hun ikke bør være. Ja, av og til klikker hun nesten helt i sirkel.

Gammel 09-06-10, 20:46   #44
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiiiiine pollen!

Lurer på om uttrykket kan ha noe med sammenfoldete linjaler å gjøre? De klikker? Kanskje?

Gammel 09-06-10, 20:47   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig en veldig fin poll ja *glemte det viktigste*

Gammel 09-06-10, 22:48   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:furte: Er det noe galt med uttrykke "klikke i vinkel" også nå da?

Jeg gjør nemlig det både støtt og stadig.

Gammel 09-06-10, 22:50   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klikker bare, ikke i vinkel.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 23:25   #48
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg klikker bare, ikke i vinkel.

Man klikker i vinkel. Hvis det ikke er vinkel involvert, da tilter man.

Gammel 09-06-10, 23:29   #49
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøver å klikke i 127 grader, men det går sjelden.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 01:58   #50
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg klikker ikke i vinkel, men om jeg skulle gjort det hadde det selvsagt vært 90 grader. Føttene er det ene vinkelbenet og overkroppen det andre.
Ellers er jeg skeptisk til de som klikker i vinkel og påberoper seg at "det går helt rundt" samtidig. Da kan man si at man klikker i sirkel.

Dette er den fineste pollen på lenge.

Nemlig. Enten klikker man i vinkel, eller så går det rundt for en.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 01:58   #51
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Æææhæhæ!!!!

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:51   #52
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Du høres ut som om en veloverveid og erfaren urklikker. Da er det greit for meg. Det er alle disse hangaroundklikkerne som irriterer meg.

Gammel 10-06-10, 09:12   #53
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg klikker i de fleste vinkler -alt ettersom hva jeg klikker for.

Gammel 10-06-10, 09:19   #54
Mayamor
Fullverdig medlem

Mayamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Østfold
Mayamor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Når jeg tenker vinkel da tenker jeg 90 grader så det må vel være 90 grader jeg klikker i da tenker jeg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.