|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukEr det særlig mye rimeligere enn her hjemme, Teo? Jeg trodde den kostet rundt 5000-lappen, og gjerne inkludert et "barista"-kurs?
![]() |
#43 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebruk
Ingen forhandlere selger den i Trondheim for tiden, og de nettbutikkene jeg fant ville ha 6000. Jeg ser at det er mulig å få den til 5000 nå, men jeg fant ingen til den prisen der og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukHer Scarlettah: http://www.coffeetamper.com/store/pc/home.asp
![]() |
#47 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukHer er det et brukbart utvalg på en norsk nettside, ser det ut til: |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukTakk alle, den Rancilio'en såg veldig fin ut! Likte det firkanta designet godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukJeg har også Le Cube, Nespresso.
![]() |
#50 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebruket vennepar av oss bestilte herfra, men de har den heller ikke inne nå
![]() |
#51 |
Originala
|
![]() Sv: Kaffemaskiner til hjemmebrukJeg fikk servert nydelig kaffe fra en integrert Miele-maskin i går. Måtte selvsagt hjem og sjekke prisen på herligheten, men med prislapp på over 20 000, la jeg den drømmen på hylla lett som en plett. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
espresso, kaffe, kaffemaskin, latte, zinzino |
|
|