Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Vasker du BH med spile i vaskepose?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Vasker du BH med spiler i vaskepose?
Ja 90 63,83%
Nei 46 32,62%
Dustepoll 1 0,71%
Vasker for hånd 7 4,96%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-10, 14:14   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vasker du BH med spile i vaskepose?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hadde de vært så slitt at det var fare for at spilene skulle komme ut, hadde jeg nok visst om det før jeg la dem i maskina.

Nåja, det hender at spilene kommer ut av ikke-slitt BH også altså.

Gammel 13-06-10, 16:14   #42
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Helt nye bh-er vaskes for hånd. Litt eldre lukkes lukkes i ryggen og legges i vaskepose.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 19:28   #43
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vasker alltid i pose. Jeg vil ikke ha ødelagt maskin pga. bh-spoler.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 19:50   #44
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei jeg gjør ikke det. Men jeg burde selvsagt. Har hatt en vaskemaskinreperatør hos meg for mange år siden som dro ut en spile fra maskinen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 19:53   #45
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ja. Den ene gangen jeg glemte det, ødela jeg vaskemaskinen. Så nå trippelsjekker jeg...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:02   #46
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Ja, jeg bruker vaskepose.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:37   #47
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Helt nye bh-er vaskes for hånd. Litt eldre lukkes lukkes i ryggen og legges i vaskepose.

Jeg ble så nysgjerrig: hvorfor lukker du dem i ryggen?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:37   #48
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

det gjør jeg, har i lang tid vasket for hånd....men nå er det maskin igjen

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 20:41   #49
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg er sløv og "glemmer" å legge dem i vaskepose. Mannen derimot legger dem alltid i vaskepose.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:03   #50
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke sa flink til å ta vare på Bh'ene mine. Vasker dem på finvask i maskina -med ryggen lukka.

Gammel 13-06-10, 21:07   #51
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn, då kunne eg og svara. Mine blir vaska for hånd, dei koster for mykje til at eg tør ha dei i maskinen. Min størrelse får eg ikkje tak i i billigbutikkar dessverre.

Gammel 13-06-10, 21:13   #52
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Ja. Bruker forøvrig vaskepose til mange plagg, og må vel innrømme at jeg er veldig nøye med klærne.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 21:59   #53
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sånn fin ny fænsi maskin fra Miele med ørsmå hull i trommelen som ikke skal slippe gjennom spiler. Men jeg bruker pose alikevel.

Gammel 13-06-10, 22:03   #54
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp!

Gammel 13-06-10, 22:26   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 22:42   #56
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, det gjør jeg.
Har aldri opplevd at noen spile har forlatt bh'en altså, men just in case.

Vel, somregel, nå sist vasket jeg en uten, fordi jeg ikke fant pose i farta.

Gammel 14-06-10, 09:00   #57
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, og de holder seg fint.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 02:40   #58
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

But of course Vasker dem forøvrig på finvask (og bruker gjerne vaskeposen til annet delikat tøy med blonder eller i fine stoffer som lett kan hekte seg opp i maskinen).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 08:38   #59
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiriP, her.

Sånn, då kunne eg og svara. Mine blir vaska for hånd, dei koster for mykje til at eg tør ha dei i maskinen. Min størrelse får eg ikkje tak i i billigbutikkar dessverre.

Jeg må også kjøpe dyre BH-er i ukurant størrelse, men jeg har nå vaska dem i maskina i halvannet år og de har holdt seg fint!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.