|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)*fniser litt av tanken på om krogsveen har tatt oppdraget. Da har jo "finn limen" faktisk vært en utfordring.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Blir ikke helt overrasket om dette er en kommunal leilighet. Trondheim Kommune kvitter seg for tiden med sentrumsnære leiligheter for å tjene noen kroner. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)
Jeg har ikke så store sperrer for å synse om salgsannonser altså. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Uansett tenker jeg at ting som er lagt ut som salgsprospekt bør kunne diskuteres og omtales offentlig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Jeg kan for så vidt være enig i det. Det er ikke noe jeg selv ville vært komfortabel med, tror jeg. Jeg forstår sjelden hvorfor man skal påpeke at noe er stygt, men det er så. Men det jeg synes er leit i slike tråder, er at man fort ender med devaluering av de personene som bor i boligen. Jeg vil tro det måtte være innmari sårende for de det gjelder å se slike uttalelser i et åpent forum. Og da synes jeg at vi kan la hensynet til dem veie tyngre enn vårt behov for å humre og le, liksom. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: [Uthenging] Verste boligannonse ever, eller?Det skal svært mye til for at en tråd blir slettet på FP. Nå som lenkene er fjernet, er det ikke noen problematisk tråd for vår del.
|
![]() |
|
|