|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)Jeg skjønner godt at de vil ha ut leieboeren. Men de som kjøper skal overta etter at leieboer har vasket... Tviler litt på kvaliteten jeg.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller? :-)
Jeg har ikke så store sperrer for å synse om salgsannonser altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Uansett tenker jeg at ting som er lagt ut som salgsprospekt bør kunne diskuteres og omtales offentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Originala
|
Jeg kan for så vidt være enig i det. Det er ikke noe jeg selv ville vært komfortabel med, tror jeg. Jeg forstår sjelden hvorfor man skal påpeke at noe er stygt, men det er så. Men det jeg synes er leit i slike tråder, er at man fort ender med devaluering av de personene som bor i boligen. Jeg vil tro det måtte være innmari sårende for de det gjelder å se slike uttalelser i et åpent forum. Og da synes jeg at vi kan la hensynet til dem veie tyngre enn vårt behov for å humre og le, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
By the Sea
|
![]() |
#50 |
Epikur
|
Gjør du virkelig? Hvorfor det? Du er ikke det minste dømmende, synes du?
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 18-06-10 kl 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Uthenging] Verste boligannonse ever, eller?Siden mange føler at denne tråden er å gå over streken vil jeg gjerne ha hjelp til å slette den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
kamerat
|
![]() Sv: [Uthenging] Verste boligannonse ever, eller?Det skal svært mye til for at en tråd blir slettet på FP. Nå som lenkene er fjernet, er det ikke noen problematisk tråd for vår del.
![]() |
#53 |
Epikur
|
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller?Vi kan gjerne diskutere en del av problemstillingene som kom opp i tråden på generelt grunnlag, synes jeg.
![]() |
#54 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller?Poenget mitt er som jeg skrev i hovedinnlegget, verste boligannonse. Jeg har sett folk ha det mye mye verre hjemme enn det der. Det kunne på mange måter like gjerne vært hos meg da sønnen min bodde på en madrass på stuegulvet, og jeg hadde stuen full av bøker og papirer i forhold til eksamenslesing og skriving av eksamensmapper. Jeg kan bare ikke fatte å begripe at en huseier vil legge ut slike bilder i en boligannonse. At en evt leietaker ikke gidder å rydde fordi noen skal selge leiligheten han bor i har jeg i allefall full forståelse for. Det jeg ikke forstår er at man legger ut en slik annonse, og inviterer til visning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Verste boligannonse ever, eller?Ja Madam Mim. Jeg skjønner hvis det er slik at de vil ha ut leieboeren. Hvis man leier ut er det vel naturlig å ville ha leieboere som klarer å holde en viss orden og behandle andres eiendom med respekt.
![]() |
|
|