|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipan
Hvis man også kan bruke rapsolje, så gjør det kanskje ikke noe om den blir flytende?
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanNei, altså, jeg har aldri lagd MMF så jeg vet ikke hvorfor jeg henger i tråden.
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanJeg ringte nettopp til Panduro, og de ante ikke hva det var. Men da spurte jeg etter marshmallowfondant. Jeg fant dekor- og figurmasse, det er altså helt det samme?
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanJeg tror det. I vårkatalogen er det bilde av en slik kake, og ved siden av er det dekormasse, og i teksten står det at den kan dekke en kake, eller noe slikt. Har ikke katalogen for hånden.
|
|
|
#46 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanGlitter: De har hatt det på cacas, rett ved egertorgets T-banestasjon. Husker ikke om det er øvre eller nedre slottsgate, men i krysset mellom en av slottsgatene og tollbugata. Går an å ringe dem og spørre, de har hjemmeside på nettet www.cacas.no
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanFondantoppdatering: Panduro hadde, men denne blir knaskehard. Men godt å vite, for den er sikkert perfekt til å lage sukkerhodeskaller av til Day of The Dead.
|
|
|
#49 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sånn glatt "lokk" til kake som ikke er marsipanJeg synes MMF smaker godt, jeg.
|
![]() |
|
|