|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Og jeg syntes nesten det har blitt enda verre på autopilot etter at jeg fikk "Liv" inn i bilen (Liv - er en TomTom btw) - hun forteller meg jo hvor jeg skal kjøre.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Ja - jeg kjører på autopilot. Noen ganger er autopiloten på vei til jobb - mens realitetene egentlig bør ta meg til barnehagen (gutta er ikke på autopilot og stopper meg heldigvis raskt) - Stort sett anser jeg da autopilot som et tegn på at man slapper av når man kjører bil - og det tror jeg er et godt tegn. Jeg føler meg ikke helt fjern når det kommer til å være observant. Jeg har aldri opplevd noen skumle situasjoner pga denne autopiloten iallefall.
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg kjører endel på autopilot. Det er jo fordi jeg ikke trenger tenke på hver minste ting jeg gjør i bilen.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Veldig på autopilot. Det går bra helt til man er dønnsliten og egentlig ikke burde vært i nærheten av, vel, noen. Og ja, kjører stadig vekk feil hvis jeg skal på en annen avkjøring enn vanlig når jeg drar til jobb, for eksempel. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg mener selv at jeg følger med, for jeg "kommer til meg selv" straks noe uforutsett skjer. Det er mer at jeg ikke lagrer noe av turen - og altså at jeg automatisk følger den veien jeg vanligvis kjører, fordi jeg ikke kobler det jeg tenker på sammen med at jeg kjører bil.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Å ja da, det skjer - ikke heeelt sjelden heller og det er litt skremmende når man tenker over det ...
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Ja, til og fra jobb. Jeg kjørte også til barnehagen her ei helg, når jeg skulle levere et stk barn i bursdag. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?Jeg gjør mye på autopilot, men ikke bak rattet på en bil. Det har jeg lært utrolig mye av min bilgale mann, som også er en utrolig god sjåfør.
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kjører du mye på "autopilot"?I nærheten er det en to-feltsvei som nylig har fått kollektivfelt til høyre. Det er en god del som ligger i høyre fil likevel. Og det er ikke fordi de ønsker å snike forbi trafikken, for å si det slik.
|
![]() |
|
|