|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?De merkes, men likevel kom han hjem med feil matboks her om dagen. Jaja, navnelappen hadde falt av på den boksen vi fikk med hjem. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Den er merket, men det er egentlig bare fordi far i huset hadde en Dymo-maskin liggende i bilen og den måtte vi jo teste.
|
|
|
#4 |
|
Superbasinella
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?
Det var kjempe lurt. Takk for tipset. Jeg pleier å ha merkelapper i lomma på jakka, men du kan jo banne på at jeg ikke har på meg den jakka når jeg trenger det. Veldig smart å ha slike strikk liggende også. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?
Det er mange foreldre som har med plastposer, men da pleier de å skrive navn med tusj utenpå.
Ja, jeg tror mange foreldre kanskje ikke helt innser at det kan bli problematisk for de ansatte, siden de ikke er vant med at det er sånn. Men det gjør jo ikke akkurat noe å merke matboksene heller, selv om det er for kort tid. Dessuten har de som spiser frokost i barnehagen med seg matbokser hele året. Jeg har merket alle matboksene (min sønn går i samme barnehage).
|
|
|
#8 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Selvfølgelig merker jeg matboksene. De er jo enkle å merke. Sko og sokker og klær og og og derimot ...
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Sko er det aller viktigste å merke, synes jeg. Unger elsker å gå i garderoben og kaste rundt på sko, sette dem andre steder osv. Jeg håper flere merker skoene altså, for det er virkelig et mareritt som barnehageansatt å holde styr på flere dusin umerkede sko når de ikke står på plassene sine, spesielt når mange barn har flere forskjellige sko, støvler osv.
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Ja, de er merket - dog med klistrelapp (med navn og nummer) under boksen. Ikke i lokket, tror jeg - men jeg merker også små tupperwarebokser som de har småting i jeg da - selv om jeg er en sløving på strykemerker, så er jeg en rakker på klistremerker!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Merker matbokser med klistermenker med navn.
|
|
|
#15 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Selvfølgelig! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Ja merker med tusj, både matboks og flaske.. Så mange lego matbokser det er så er det lett å ta feil.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Ja, selvfølgelig. Det er ca hundre barn i barnehagen så om vi ønsker å beholde tingene våre, så merkes dem.
|
|
|
#19 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?De merkes med navn.
|
|
|
#20 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Spinoff - merker du matboksene til barna?Jepp, jeg forsøker å merke alt. Glipper av og til, men alt det viktigste merkes ihvertfall, som matbokser, drikkeflasker, yttertøy, luer, votter, skotøy. Glipper litt på innetøy av og til, men er bortskjemt med liten avdeling og voksne med god oversikt, så det har gått fint. |
|
|
|
![]() |
|
|