|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Utidig frisør?Jeg synes at det å fordype seg i et blad/bok fungerer utmerket som beskjed om at man ikke er i det snakkesalige hjørnet - helt uten å trenge å si noe.
|
|
|
#2 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utidig frisør?
Heilt klart.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Utidig frisør?Eh, det var ikke meningen å skrive omtrent det samme som deg, Autofil.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Utidig frisør?Forrige gang jeg var hos frisør følte jeg det nærmest som et avhør. Hvor bor du? hvor gammel er du? hvor mange barn har du? er du gift? Hæ, er DU gift? Hva slags bolig har du? Hva driver du med? Hvordan har du råd til å ha en slik bolig? osv osv. Det var jo sikkert min feil som ikke var like interessert i hennes bolig, barn og sysler, men nei, det hadde jeg faktisk ikke noen interesse av.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Utidig frisør?Jeg liker å småprate med frisøren min. Temaet er som regel ferier eller steder vi har reist. Helt ufarlig og bare koselig. Jeg liker å småprate slik at tiden går litt fortere.
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Utidig frisør?Jeg skjønner at jeg var veldig heldig med frisøren jeg var til i forgårs. Hun har nemlig en datter som skal begynne i samme klasse som min sønn, så vi hadde masse å snakke om.
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tipper at det er litt mer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Utidig frisør?Tror det hadde vært siste gang jeg klippet meg der, uansett hvor flink hun er. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Eg skifta frisør pga. hennar tyt og fordommar. Siste gongen eg var der, var eg gravid. Da var det dette med at graviditet ikkje er noko sjukdom, og at nybakte mødre gav opp amming aaaaltfor lett. Desse er to tema ein bør diskutere med varsomhet med meg, altså.
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Retromum
|
What the F??? Syns faktisk at den kommentaren er hakket verre enn hva jeg opplevde.
|
![]() |
|
|