Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påkledning ved gynekologtime

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du på deg tunika/ kjole e.l. hos gynekologen?
Alltid, og det er helt bevisst! 77 37,56%
Nei, sånt gidder jeg ikke å bry meg om 36 17,56%
Det har jeg aldri tenkt over 90 43,90%
Dustepoll/ vil bare se resultatene 2 0,98%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-10, 13:24   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påkledning ved gynekologtime

Tenker ikke over annet enn at jeg er ren og nyfrisert der nede.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 13:47   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Derfor lurer jeg på - er dette vanlig for de fleste? Har du på deg tunika/ kjole når du skal til gynekolog, sånn helt bevisst? (Poll kommer.)

Selvsagt!
Det er jo et av de smarteste tipsene jeg har plukket opp her inne, tror jeg.

Gammel 14-07-10, 13:51   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg er blitt veldig obs på å ta av meg lua. Etterhvert.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 13:52   #4
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Næh!

Gammel 14-07-10, 14:24   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker alltid på at jeg burde ha hatt det når jeg plutselig står der i Donald Duck-outfit, men hvis jeg har på noe som dekker rumpa, er det mer tilfeldig. :distrè:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 14:34   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tenker alltid på at jeg burde ha hatt det når jeg plutselig står der i Donald Duck-outfit, men hvis jeg har på noe som dekker rumpa, er det mer tilfeldig. :distrè:

Nå kom jeg til å tenke på denne.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 14-07-10, 14:29   #7
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg eier verken kjoler eller tunikaer, men har type lang genser/t-skjorte om jeg husker på det. Ingen big deal. Etter det året hvor jeg hadde sikkert tredve gu-er i forbindelse med IVF, ble jeg litt immun mot denslags kleinheter.

Gammel 14-07-10, 14:44   #8
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 14:46   #9
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har nesten alltid tunika eller lang t-skjorte. Fastlegen har digert kontor!
Og jeg har en evig diskusjon med meg selv; sokker av, sokker på? Sokker vinner som regel.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 14:47   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg steller meg og friserer de nedre etasjer før gynbesøk, men påkledning har jeg ikke tenkt over.

Gammel 14-07-10, 14:57   #11
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, hos gyn. har jeg alltid på meg kjole/tunika/lang genser - og sokker..... Jeg har litt komplekser for føttene mine for å si det mildt. Da jeg var gravid så var jeg bestemt på at jeg skulle ha sokker på når jeg fødte, men klarer bare ikke å huske om jeg hadde det. Det var vel kanskje blitt litt mindre viktig akkurat da.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 15:03   #12
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Har jeg ikke tenkt over. Får alltid et håndkle som jeg har over.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 15:39   #13
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har alltid lang topp eller noe tunikalignende på meg. Lar også dusken gro ut litt ekstra for ikke å føle meg så ekstra naken... *dustete*

Gammel 14-07-10, 17:52   #14
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det mangler et alternativ for meg:
"Jeg går alltid i kjole, uansett om jeg skal til gynekolog eller ikke"

Sist redigert av Appelsin : 14-07-10 kl 18:07.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 17:52   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten er det en del som setter seg opp i stolen med tunika, og som tror at de ikke trenger å trekke den opp

Gammel 14-07-10, 20:28   #16
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter to graviditeter, tre spontanaborter, litt hab-ab-utredning og litt cyste-snacks, så er dette en selvfølge ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-10, 15:06   #17
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Etter to graviditeter, tre spontanaborter, litt hab-ab-utredning og litt cyste-snacks, så er dette en selvfølge ...

Legg til et par ekstra kontroller pga. morkakeplassering som medfører innhenting av second opinion, og man blir kjapt glad for at man kan "kle på seg litt" mellom slagene.

:gjennomundersøkt:

Sokkene blir stort sett på, ja. Ellers blir jeg jo kald på beina!

Gammel 14-07-10, 20:38   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Svarte Alltid, og det er bevisst.

Men da jeg var innlagt på sykehuset med ekstrem svangerskapskvalme tok jeg endel UL`er og var på endel etterkontroller med UL, og da fikk jeg alltid med en saronglignende sak jeg skulle knyte som skjørt. Fra badet jeg skifta på og fram til jeg hadde gått tilbake, der var det en skittentøyskurv jeg skulle legge det i etterpå. (Dette var på sykehuset)

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 20:49   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker ikke over hva jeg har på meg, og siden jeg ser gravid ut i tunika, så går jeg i hvertfall ikke i det.
Men jeg lurer alltid på om jeg bør shave eller ikke.

Gammel 14-07-10, 20:53   #20
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vel, nei, det har jeg egentlig ikke.

Jeg bruker ikke tunika, eier ikke noen. Har mine fleste GU-timer på vinteren, siden denne her cellegreia mi "forfaller" i januar (var mars inntil sist svangerskap, da ble det januar. Nå har jeg februartermin, kanskje jeg får den utsatt til 6 ukers? Evt blir det sommerkontroll, sånn nå snart, da kan jeg ha kjole...) Og jeg har ikke for vane å gå i kjole ute om vinteren.

Jeg klarer stort sett fint tusle over til stolen i hva nå enn jeg har på meg, enten det er hos gynekologen eller fastlegen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.