Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Spinnoff - merker du eget undertøy?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 07:52   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?

Pleier ikke - men jeg har faktisk hatt en B i trusene mine da jeg bodde hjemme hos en familie et år. Der var det så mange som bodde.

Gammel 20-07-10, 09:38   #42
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg har ikke sett behovet, siden jeg bor sammen med bare gutter. Men akkurat nå finner jeg ikke igjen bunken med sorte truser, og lurer på om trusemerking kanskje hadde vært lurt allikevel.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 10:25   #43
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kanskje det kunne være et sjekketriks? Kjøpe sexy truser i mer snerten str enn jeg bruker, og skrive initialer og telefonnummer i, for deretter å legge dem igjen på strategisk utvalgte steder?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 10:30   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, hverken mannen eller Knerten tar det som sitt, så det går nok bra. Pleier ikke kle det av meg sånne steder det kan bli borte...

Gammel 20-07-10, 10:52   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Pleier ikke - men jeg har faktisk hatt en B i trusene mine da jeg bodde hjemme hos en familie et år. Der var det så mange som bodde.

B for..... ikke æsj, vel?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 10:54   #46
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

B for..... ikke æsj, vel?

Herlighet som jeg ler!

Gammel 20-07-10, 14:00   #47
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nei, har ikke behov for det.
Mine skinkeposer kan umulig forveksles med datterens små søte.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 14:07   #48
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg klarer merkverdig nok å skille på trusene til meg, guttungen og vesla, så inntil videre dropper jeg merkingen. Og det til tross for at jeg snart er nyskilt.

Men samboeren til min eks burde merke alle klærne sine, for Ponniklubb-t-skjortene, sokkene og ymse annet som kommer med i ungenes bag, sendes ikke i retur :hurpe:

Det heter Pennyklubben

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 14:27   #49
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser for meg ein interessant tlf- samtale.... "Hei du. Eg rydda under senga, og fant trusa di......"

For å sei da slik at hadde eg kommet heim uten trusa, trur eg at eg hadde ønska da skulle blitt forbigått i stillhet.

Gammel 20-07-10, 14:31   #50
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg fann forresten ei av min kjæres ekskone sine truser i mi si truseskuff som eg har liggende hos han. Han hadde funne ei truse i vaskekjelleren han og vaska den og tenkt at det var sikkert mi.

Åh, jeg hadde et slikt øyeblikk her en gang, hvor jeg fant en truse tilhørende min manns ex i skapet. Det var ganske fint å holde den ut med strak arm, med en kommentar om at "denne er nok exen din sin, den er i hvert fall alt for stor for meg. ".

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Vet dere forresten hva but floss er? ;-)

Nei?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 14:35   #51
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må da være sånn trådstringtruse?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-10, 17:02   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Åh, jeg hadde et slikt øyeblikk her en gang, hvor jeg fant en truse tilhørende min manns ex i skapet. Det var ganske fint å holde den ut med strak arm, med en kommentar om at "denne er nok exen din sin, den er i hvert fall alt for stor for meg. ".

Det gjor eg da eg fann en bh; Holdt den ut og sa; Denne er nok ikkje min, den har alt for liten cup!

Gammel 20-07-10, 19:30   #53
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det heter Pennyklubben

Oiii, det stemmer det

Det var ikke meningen å fornærme noen bondekoner, spesielt ikke ettersom jeg har vært det selv. Dog uten PENNY-klubb-medlemskap

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-10, 07:26   #54
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det må da være sånn trådstringtruse?

Ti poeng!

Gammel 22-07-10, 09:38   #55
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det trenger jeg strengt tatt ikke. Bor sammen med bare hankjønn, og jeg har ikke for vane å ta av meg trusene ute. De jeg evt. skulle glemme igjen på hotel kan strengt tatt avskrives.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.