|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Pleier ikke - men jeg har faktisk hatt en B i trusene mine da jeg bodde hjemme hos en familie et år. Der var det så mange som bodde.
![]() |
#42 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Kanskje det kunne være et sjekketriks? Kjøpe sexy truser i mer snerten str enn jeg bruker, og skrive initialer og telefonnummer i, for deretter å legge dem igjen på strategisk utvalgte steder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Nei, hverken mannen eller Knerten tar det som sitt, så det går nok bra. Pleier ikke kle det av meg sånne steder det kan bli borte...
![]() |
#47 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Nei, har ikke behov for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
can-jur
|
Det heter Pennyklubben
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Ser for meg ein interessant tlf- samtale.... "Hei du. Eg rydda under senga, og fant trusa di......"
![]() |
#50 |
Peppy!
|
Åh, jeg hadde et slikt øyeblikk her en gang, hvor jeg fant en truse tilhørende min manns ex i skapet. Det var ganske fint å holde den ut med strak arm, med en kommentar om at "denne er nok exen din sin, den er i hvert fall alt for stor for meg.
Nei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Det gjor eg da eg fann en bh; Holdt den ut og sa; Denne er nok ikkje min, den har alt for liten cup!
![]() |
![]() |
#55 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff - merker du eget undertøy?Nei, det trenger jeg strengt tatt ikke. Bor sammen med bare hankjønn, og jeg har ikke for vane å ta av meg trusene ute. De jeg evt. skulle glemme igjen på hotel kan strengt tatt avskrives.
![]() |
|
|