Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har funnet min yndlingssuperkraft! Hva ville du hatt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-10, 17:29   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har funnet min yndlingssuperkraft! Hva ville du hatt?

Jeg hadde elsket å kunne teleportere meg selv. : poff jeg er på Mallorca :

Gammel 24-07-10, 15:09   #42
Left
Passiv

Standard

Ved nærmere ettertanke er jeg på linje med Maiden - en tryllestav hadde vært fint

Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 15:35   #43
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tryllestav, definitivt! Hadde jeg hatt en slik nå hadde jeg *POFF* tryllet huset ferdig, *POFF* tryllet alle mine eiendeler fra her vi bor nå og til det nye huset, *POFF* tryllet meg selv slank, *POFF* tryllet skapet fullt av lekre klær og *POFF* tryllet sol og varme til Finnmark.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 15:42   #44
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jupp - en tryllestav hadde virkelig vært noe

Gammel 24-07-10, 15:57   #45
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle ønske jeg kunne bli usynlig.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:23   #46
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp - en supertryllestav, som jeg kunne bruke til hva som helst!

Gammel 24-07-10, 22:03   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jedi-krefter hadde vært snaddent, så skulle jeg bare sitte i sofaen og vifte vekk rotet med hånden. *svosj*

Gammel 24-07-10, 22:20   #48
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gullbukser!!!

Om det ikke teller som en superkraft vil jeg velge tryllestav ...

*POFF*

Gammel 24-07-10, 22:41   #49
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Gullbukser!!!

Om det ikke teller som en superkraft vil jeg velge tryllestav ...

*POFF*

Gullbukser =bukser hvor lommene aldri, ALDRI tømmes for penger ...

Gammel 25-07-10, 00:15   #50
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville klonet meg selv...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 11:16   #51
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Teleportering hadde vært snasent. Teleportering fram og tilbake i tid og sted.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 15:07   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Tryllestav, definitivt! Hadde jeg hatt en slik nå hadde jeg *POFF* tryllet huset ferdig, *POFF* tryllet alle mine eiendeler fra her vi bor nå og til det nye huset, *POFF* tryllet meg selv slank, *POFF* tryllet skapet fullt av lekre klær og *POFF* tryllet sol og varme til Finnmark.

Fant du tryllestav!?
(Får jeg låne?)

Gammel 26-07-10, 15:07   #53
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Gullbukser =bukser hvor lommene aldri, ALDRI tømmes for penger ...

Upraktisk ved vask, da.

Gammel 26-07-10, 15:12   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En beryktet lydtekniker hadde alltid med seg tryllestav blant verktøyene sine.

"Du vil ha det sånn og sånn og sånn og sånn? Ja, et øyeblikk, så skal jeg finne frem tryllestaven. Oi. Det gikk ikke, gitt. "

:flirer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 17:02   #55
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Fant du tryllestav!?
(Får jeg låne?)

Ja, jeg må bare trylle meg ferdig først. Den trenger laaaaaang ladetid mellom hvert *POFF*!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 17:05   #56
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eie 10-kronersbuksa fra barnetv, og ha klisterhjerne.

Gammel 26-07-10, 23:40   #57
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

En beryktet lydtekniker hadde alltid med seg tryllestav blant verktøyene sine.

"Du vil ha det sånn og sånn og sånn og sånn? Ja, et øyeblikk, så skal jeg finne frem tryllestaven. Oi. Det gikk ikke, gitt. "

:flirer:

Noe annet enn tryllefløyte det da.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 23:45   #58
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville tryllet bort all røyk i min nærhet. Fandens verk.

Gammel 26-07-10, 23:55   #59
Left
Passiv

Standard

Jo - en tryllestav hadde vært tingen. Etter nok ei hektisk - les jævlig - vakt så kunne jeg gjeeeerne brukt tryllestaven på et par personer jeg har kommet i befatning med. Håhåhåhååååååååååååå det hadde vært kult. :POOOOF: Næmmen,hva skjedde med deg a??Kan du ikke snakke??!

Svar med sitat
Gammel 27-07-10, 00:33   #60
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Ja, jeg må bare trylle meg ferdig først. Den trenger laaaaaang ladetid mellom hvert *POFF*!

Tydeligvis. Ikke er det spesielt lang varighet på tryllingen heller.
*myser ut i tåka*

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.