|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Får dine barn koffein | |||
Ja, jeg har ikke tenkt så sinnsykt nøye over det, må innrømmes |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 35,54% |
Jeg prøver å begrense det, men det glipper noen ganger |
40 | 33,06% |
De får det kun om jeg ikke vet det (i selskaper hos andre f.eks) |
20 | 16,53% |
De får det aldri, under noen omstendigheter |
7 | 5,79% |
Dustepåll/annet - presiser i tråden |
11 | 9,09% |
Deltakere: 121. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
heimføing
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?But of course... Eldste har vært kaffekaill i mange år nå, han er tjuetre |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Dette er ikke noe jeg tenker over. Poden smaker på min latte innimellom, og han drikker Cola når vi er på kafé.
![]() |
#43 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Fireåringen hevder at han ikke liker verken cola, te eller kaffe (uten at han har smakt noen av delene), så det er ikke ei problemstilling her.
![]() |
#44 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Jeg svarte dustepoll fordi jeg har tenkt over det og kommet frem til at om de i ny og ne drikker et glass cola og får i seg noe koffein av den grunn så går det helt greit.
![]() |
#45 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?overhodet ikke, utenom det som er i litt sjokolade hun spiser. Jeg syns det er helt unødvendig å gi koffein til barn, og hun foretrekker uansett solo om hun skal ha brus.
![]() |
#46 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Det er vel litt koffein i sjokolade, men ikke utenom det.
![]() |
![]() |
#47 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?
Jo, det er faktisk noen som gjør det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Og for å svare på spørsmålet: Poden får litt cola i ny og ne (en og annen lørdag, bursdager osv). |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Borte
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Hun får cola og te, så ja.
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?De får litt cola om de ønsker det på lørdagen , i tillegg elsker begge iste ,Veslearvingen drikker også vanlig svart te om hun får muligheten . |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Mine drikker ikke brus, men minsten får en egen liten kaffe latte i blant (1-2 ganger i måneden?). Mye skummet melk og noen dråper kaffe. Hjelpes som han koser seg med den, så jeg lar det stå til.
![]() |
#53 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Her er cola voksendrikk, men det hender de får smake "en liten dråpe" av våre glass. Jeg svarte annet, for det er ikke snakk om glipping, det er helt bevisste valg rundt det.
![]() |
#54 |
intro
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Tja, Liv får et par teskjeer av min te en gang i måneden eller noe sånt. Cola tror jeg knapt de har fått, men verden hadde ikke gått under om de fikk smake. Som Scarlett svarte jeg annet, for det er ikke snakk om glipper her heller.
![]() |
![]() |
#55 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Vi har en med ADHD som absolutt ikke bør ha cola, så her unngås det så godt som mulig for alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?Jeg må inrømme at jeg ikke lenger har et veldig bevist forhold til om de får koffein.
![]() |
#57 |
Originala
|
![]() Sv: Spin off - får dine barn koffein?De drikker av og til cola. Vi har prøvd å styre unna og heller kjøpt annen brus til dem når vi har kjøpt brus, men så har de smakt cola andre steder og fått smaken for det. Men nå er det kun snakk om et glass på lørdager og en sjelden gang ellers, så jeg tar det ikke så tungt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|