Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grill

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-10, 21:40   #41
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grill

Her er det jo fire barn med tilbehør, og jeg syntes den Q300 er helt grei i størrelsen. Her er det veldig kort vei fra kjøkken til uteplass at feks grill med plater var aldri aktuelt.
Brennerene på denne er slik at når maten er ferdig grillet, justerer jeg bare styrken på den ene siden, så ligger maten og holder seg varm.
Den er gerrig på gassen, noe de andre to jeg har hatt ikke var. Jeg har den minste gassflasken, og bytter ca. en gang i året. Og her grilles det hver dag, og ofte hele året. PÅ vinteren er den nemlig super til større kjøttstykker.

Gammel 28-07-10, 22:51   #42
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Her er det jo fire barn med tilbehør, og jeg syntes den Q300 er helt grei i størrelsen. Her er det veldig kort vei fra kjøkken til uteplass at feks grill med plater var aldri aktuelt.
Brennerene på denne er slik at når maten er ferdig grillet, justerer jeg bare styrken på den ene siden, så ligger maten og holder seg varm.
Den er gerrig på gassen, noe de andre to jeg har hatt ikke var. Jeg har den minste gassflasken, og bytter ca. en gang i året. Og her grilles det hver dag, og ofte hele året. PÅ vinteren er den nemlig super til større kjøttstykker.

Gammel 28-07-10, 23:37   #43
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Gutte-og jentevenner.

Gammel 28-07-10, 23:44   #44
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

www.futur.no

http://futur.no/shop.asp?p=3246930

Ligger prismessig rundt 2 990,- hos Expert, kanskje mindre også hvis de har tilbud!

Vi har hatt vår i tre år og den er like fin, mine foreldre også og utover det kjenner jeg flere som er meget fornøyde, både folk som har fått den anbefalt av oss og andre.

Vi har den, er vel snart 3 år siden vi kjøpte den, er superfornøyd med den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 12:19   #45
Tonjemor
Forvirret

Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Nettopp gått til innkjøp av Weber Genesis E320. Veldig fornøyd. Stor god og fin grill! Kan absolutt anbefale denne. Ja stiv pris, men innbiller meg at den er verdt hvert øre.

Gammel 31-07-10, 16:20   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Angelique - hvis den er spesielt egnet til å grille unger på så lurer jeg på om det kanskje ikke var helt det HI var ute etter?

Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 17:14   #47
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Angelique - hvis den er spesielt egnet til å grille unger på så lurer jeg på om det kanskje ikke var helt det HI var ute etter?

Alltid greit å få med seg noen bonustips!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.