|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye må man drikke for å bli definert som alkoholiker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye må man drikke for å bli definert som alkoholiker?Det er klart, Maximillia. Jeg tenker det bør være flere som uavhengig av hverandre opplever rusingen som problematisk - og som ikke har et "fobisk" forhold til rus.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye må man drikke for å bli definert som alkoholiker?Jeg skal innrømme at jeg ikke tenker på en joint noen ganger i året som misbruk altså. Ingen av mine venner som røyker noe nå, men da jeg studerte var det mange. Når det gjelder andre stoffer så skal jeg innrømme at jeg tenker annerledes, så folk har jo forskjellige grenser. Jeg tenker at en syretripp i ny og ne er misbruk selv om det forsåvidt har vist seg å gå godt for flere bekjente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye må man drikke for å bli definert som alkoholiker?Hva er den vesentlige forskjellen, Autofil? Mener du at det er mer vesentlig om rusmiddelet er legalt eller illegalt, enn i hvilken grad det styrer hverdagen din, for eksempel?
![]() |
#46 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mye må man drikke for å bli definert som alkoholiker?
Jeg også, men det ene er litt feil. Jeg kan slite etter eget innatk, men det er fordi jeg har et anstrengt forhold til alkohol.
...Og dette er grunnen til at jeg sliter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|