|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Jeg sjokkeres ikke, jeg bare rister lett på hodet... unødvendig slitasje, uøkonomisk, lite miljøvennlig... og en aldri så liten grad av nevrotisk, i mitt hode.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?På en stol på badet. Jeg bruker bukser og bh ofte 2 dager. Alt annet skifter jeg. Ungene skifter som regel alt, mens mannen kan bruke bukser noen dager. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Vi har hengt opp en laaaang rund gardinstang midt på veggen på soverommet - der henger jeg klærne mine om kvelden som jeg skal bruke på jobb dagen etter, pysjbuksa mi og t-skjorta henger der (fordi det er dette jeg smetter i når jeg er ferdig med å møte folk for dagen). Jeg bruker samme klær gjerne 2-3 dager - litt avhengig av hva jeg har gjort, men olabuksene kan jeg godt bruke enda lenger også.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 09-08-10 kl 00:18. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Dette er tråden for meg.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Jeg bruker klær mer enn en gang, men jeg legger de aldri tilbake i skapet.
|
|
|
#7 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Ser ut til at det er vanlig med klær her og der. Da er jeg iallfall ikke alene om å ikke ha system på klær som tåler mer bruk før vask. En egen hylle eller skuff til slike klær er lurt, hvis jeg bare finner plass til det.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?Det meste havner som rgel i skittentøykurven etter endt dag. Det jeg skal bruke igjen, blir "pent" lagt i en haug på en benk på soverommet |
|
![]() |
|
|