|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Fjerner du hår i fjeset? | |||
| Jepp, jeg er kvinne |
|
80 | 50,31% |
| Jepp, jeg er mann (torsk - du skal inn her, kjole eller ikke kjole) |
|
5 | 3,14% |
| Nei, jeg er kvinne |
|
74 | 46,54% |
Nei, jeg er mann ( )
|
|
0 | 0% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?
Ja, fader. Jeg har dun på begge kinnene, helt lys og det sjenerer meg ikke. Alternativet er jo å barbere seg, og der går virkelig grensen på forfengelighet.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Ja, ikke sant? Man kan jo ikke barbere hele ansiktet heller? |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Nei, for har ikke annet hår enn bryn og vipper
|
|
|
#7 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Liker ikke hår over en viss lengde, så det nappes litt her og der selv om jeg er lys.
|
|
|
#9 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Jeg har noen på halsen som jeg napper jevlig, men pusedunet i ansiktet får være i fred. Jeg har i det hele veldig lite hårvekst, og epilerer kun leggene noen få ganger i sommerhalvåret, og napper litt bryn dann og vann, ellers er det ikke noe hår å fjerne. Har ikke brukt høvel siden jeg var 15 eller noe slik.
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Dun får bli, villhår (aka verstinger) nappes bort når jeg kommer på det.
|
|
|
|
#12 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Ja, jeg har noen "nedsigne" øyevipper som nappes bort jeg også... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Næsj jeg har bare dun i ansiktet, det får være i fred. Men skulle duna plutselig blir svarte, tykke eller stikke seg frem på annet vis så begynner jeg nok å fjerne dem.
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Jeg svarte nei, men sannheten er at jeg en gang i mitt liv fikk høre at jeg hadde bart, dvs. jeg har noen ørsmå dunlignende greier på overleppen, og denne damen hevdet at de MÅTTE fjernes, *dette var i Tunis* - så hun tok frem en sytråd og viklet den rundt fingrene og gjorde noen bevegelser med hendene - aner ikke hva - men jeg kan signere på at det gjorde USTYRTELIG vondt! Så det gjør jeg ALDRI igjen! Da går jeg heller med bart!
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Jepp. Jeg har tre 50-øring store felter på haken og halsen med stive, sorte hår. Skjegg rett og slett.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Jeg pleier å fjerne et hår på venstre side av munnen. Når jeg oppdager det.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Var det ikke på denne tiden i fjor jeg startet en tråd om "fjerner du barten?" som resulterte i en million spinnoffer om diverse hårfjerningssteder?
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing - fjerner du hår i ansiktet?Jeg har ingen hår og fjerne i ansiktet, napper heller ikke øyebryn. De er faktisk finne slik som de er.
|
![]() |
|
|