Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 21:01   #41
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tom Waits. Igjen.

Gammel 26-09-06, 21:02   #42
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tom Waits. Igjen.

:surmuler:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:02   #43
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeff Buckley hadde vært det ultimate.

Ja, det hadde vært noe! Eller Queen. (er jeg litt nekrofil?)

Men U2, hvis jeg skal være realistisk.

Gammel 26-09-06, 21:02   #44
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glemte Aerosmith. Har hilst på alle i Aerosmith tidligere faktisk. Alle i C.C Cowboys også. (Blir man for voksen til å skryte av slikt?)

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:06   #45
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Glemte Aerosmith. Har hilst på alle i Aerosmith tidligere faktisk. Alle i C.C Cowboys også. (Blir man for voksen til å skryte av slikt?)

CC Cowboys har jeg også hilst på. Det vil si, de som var CC Cowboys i 1991.

Gammel 26-09-06, 21:07   #46
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Av sånne "fanken, det er for seint"-konserter må nok svaret bli Beatles, Elvis, Thin Lizzy og Jimi Hendrix, rett og slett bare for å ha opplevd historien. Tenk å ha vært på Woodstock 'a

Jeg mangler helt klart en Madonna-opplevelse etter å ha digga dama fra og til siden True Blue-albumet og jeg skulle svært gjerne fått med meg det amerikanske bandet Guster, som jeg ikke fatter at ikke noen her nord har oppdaget. Så masse bra sanger!

Av konserter jeg har opplevd, er det Bruce Springsteen og E Street (selv om konstellasjonen med Seeger Sessions var kanon!), Depeche Mode, Nils Lofgren og Antony & The Johnsons jeg virkelig håper å oppleve igjen.

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:10   #47
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke så mange igjen på listen over "store idoler jeg ikke har sett live, og som fremdeles er i live". Lou Reed hadde vært litt kult. Pink Floyd, kanskje. Springsteen skal være bra live, selv om jeg aldri har vært noen kjempestor fan. Paul Simon var også en tanke, ja.

Gammel 26-09-06, 21:12   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja.

Gammel 26-09-06, 21:12   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

U2, REM og Red Hot Chili Peppers......:drømme:

En "høydare" var Jokke og Valentinerne på Fossen i Narvik Var mye "Råkk en råll" i studietida :mimre:

Gammel 26-09-06, 21:13   #50
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sett og hørt Rolling Stones i Oslo en gang på 90-tallet - ikke imponert.

Desto større opplevelse å høre Dum Dum i Bergen i 1990 og Kent i 2002.

Ellers ville jeg ikke sagt nei takk til Robbie, Vamp, Kurt Nilsen, Madonna, Kaizers og U2.
Blanda drops.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:15   #51
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Eller Queen.

De har det nest beste i London. Musicalen We Will Rock You var aldeles fantastisk. Bandet var helt utrolig bra, og det var nesten som å være på konsert med Queen.

Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:17   #52
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skulle likt å oppleve The Doors på konsert, jeg. Helst en der Jim Morrison holdt hele konserten, for å si det sånn.

Hadde forøvrig billetter til Simon & Garfunkel sin reunion i Madison Square garden i 1993, tror jeg det var. Selvfølgelig ble konserten jeg hadde billetter til avlyst, fordi Paul Simon hadde sår hals. Kunne forøvrig tenkt meg å ha vært i Central Park i 1982 under gratiskonserten deres da.

Ellers kunne jeg virkelig ønsket at jeg var viktig nok til å bli bedt på intimkonserten Prince holdt på Smuget. I og for seg en hvilken som helst intimkonsert med Prince hadde holdt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:17   #53
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja.

Søren. Jeg elsker sånn jeg-har-hilst-på-kjendis-skryt.

Det var vel 91-92 varianten av C.C jeg hilste på også Miemor. Det var jo liksom ordentlige C.C.

Gammel 26-09-06, 21:20   #54
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg skulle likt å oppleve The Doors på konsert, jeg. Helst en der Jim Morrison holdt hele konserten, for å si det sånn.

Jeg også, jeg også!

Gammel 26-09-06, 21:24   #55
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 08:13.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:27   #56
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ellers elsker jeg konsertene til min manns band, det er noe med menn menn gitar (selv min mann ).

Jaaa... Menn (med langt hår) og gitar. Min mann var sånn da vi traff hverandre. Jeg også forresten.

Gammel 26-09-06, 21:42   #57
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kunne ønske jeg fikk oppleve Manu Chao på en ikke altfor stor konsertplass en gang... :drømmer:

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:45   #58
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal huske å sende Robbiebilletter til Inagh hvis de kommer dalende.

Og mei åsså! :horny:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:49   #59
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei! Living vicariously...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:51   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde ikke vært ueffent å se Metallica live heller. Eller Robbie. Men først og fremst ønsker jeg meg også en tidsmaskin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.