Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pologenser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Brukar du pologenser?
Ja, og eg kler det. 40 33,61%
Ja, men eg kler det nok ikkje så godt. 6 5,04%
Nei, men eg hadde nok kledd det. 11 9,24%
Nei, da miste eg all hals og blir ti kilo tyngre. 42 35,29%
Ei problemstilling eg aldri har tenkt på. 26 21,85%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 23:22   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pologenser

Har brukt tidligere, og kledd det. Men de siste årene har jeg sett på det som noe som er helt ut. Antagelig er der bare det at jeg ikke er like tynn, og at jeg ubevisst har skjønt at jeg ikke kan ha det lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:24   #42
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg må velge Iset sitt alternativ: "Nei, for da blir jeg kvalt og dør."

Gammel 19-08-10, 23:25   #43
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kler ikke pologensere for jeg går og drar i halsen på de hele tiden for å unngå kvelningsfornemelsen....

Gammel 19-08-10, 23:27   #44
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er jeg den eneste som har pologensere med alle typer hals? Dvs jeg bruker ordet om tynne langermede bomullsgensere - med turtle eller rund eller høy hals alt etter som. Og ja, jeg bruker dem, de er uunværlige under kjoler og spencere og sånt i dette landet. Men ikke som et selvstendig plagg ute blant folk.

Lamullsgenser med turtle/høy hals er noe annet, ja? For det kan jeg komme til å bruke om vinteren.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:28   #45
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Missa, eg meiner som i turtle egentlig. Skal finne nokre bilder.

Gammel 19-08-10, 23:30   #46
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 19-08-10, 23:31   #47
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, sånne bruker jeg definitivt ikke under kjoler og bluser. De må være tynne, tynne. Men høy hals, ja.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:32   #48
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har en mørkegrønn som jeg kler, og jeg har prøvd og forkastet mange. Den jeg kler, ser jeg 70-tallskul og litt nerdete ut i.

Men jeg kler den bare om jeg har hestehale, ikke med løst hår.

Gammel 19-08-10, 23:34   #49
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker pologensere, og mener selv at jeg kler det. Jeg er ikke spesielt stor oventil og har en lang hals.

Gammel 19-08-10, 23:34   #50
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eg fann ein link: http://shoesaccessories.suite101.com...uld_never_wear

Two universal crimes of fashion are wearing the ever popular turtleneck sweater, or sporting a pair of tapered pants. These garments should never grace a woman's closet!

Gammel 19-08-10, 23:34   #51
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Kva er tapered pants forresten?

Gammel 19-08-10, 23:36   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kva er tapered pants forresten?

Fant det ut, vide øverst, smale nederst.

Gammel 19-08-10, 23:37   #53
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke mye pent nei. Men ofte et must for enkelte.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:44   #54
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Bruker ikke polo, men tror jeg kler det.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 23:58   #55
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bruker ikke polo fordi jeg ikke liker det. Er det kaldt bruker jeg ull/silke hals fra nøstebarn på jobb.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 00:05   #56
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Har aldri tenkt over dette egentlig. Eier ingen polo nå, men brukte det før i tida.

Gammel 20-08-10, 01:26   #57
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror ikke det er så ukledelig til meg, men jeg bruker ikke pologensre, synes verken det er fint eller behagelig.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 03:22   #58
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kler pologensere (om jeg selv får si det), men har ikke brukt det så mye i det siste, muligens fordi det ikke er så mange å finne der ute? Jeg synes det både er fint og behagelig om vinteren. Jeg har lang hals, smal overkropp og medium-til-smått brystparti.

Men de buksene? Jeg så en fjortis med sånne i dag morges og tenkte "neineinei, er det in igjen???" Uh. Jeg tror ikke ridebuksene mine vil tåle en runde til med dem.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 08:42   #59
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg kanskje misforstått hva pologenser er. Jeg bruker fortsatt tynne trøyer med rund hals og lange ermer, men ikke med den typiske polohøyhalsen lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-10, 08:45   #60
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler ikke pologensere.

Aller minst kler jeg høyhalsede pologensere i strikk. Det legger jeg på meg anslagsvis 25 kilo av...

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.