|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Vi er store barn i tredve-årene |
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
Sv: Bruker dere badekaret?Hos oss er badekaret nye i bruk, og var dypt savnet når vi bodde et sted vi ikke hadde badekar.
|
|
|
#43 |
|
er her
|
Sv: Bruker dere badekaret?Gutta bruker det ofte (04 og 08 modell), mannen bruker det sporadisk (6 ganger i året kanskje). Jeg bruker det så godt som aldri.
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Bruker dere badekaret?Vi har ikke badekar, men ønsker oss det. Gutta på 5 og 7 elsker å bade, og bruker nå en stor balje inni dusjen. Jeg synes det kan være godt av og til, som i 2-4 ggr pr. år, men for ungenes del skulle jeg gjerne hatt begge deler. |
|
|
|
#45 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Hm, jeg ble egentlig ikke noe klokere av dette. Jeg aner ikke hva jeg skal velge. Hva angrer man mest på? Å ha badekaret, eller å IKKE ha det. Vi kommer til å få to bad, og det som nå har badekar skal ikke ha det senere. Jeg synes gutta bruker det mindre og mindre. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Bruker dere badekaret?Knotten bruker det sporadisk, mannen aldri og jeg en sjelden gang. Det er for kort badekar, hadde det vært større hadde jeg badet oftere.
|
|
|
#47 |
|
Sv: Bruker dere badekaret?Hva er et stort badekar? Hvor stort er det da? |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Bruker dere badekaret?Vi har ikke badekar. Jeg savner det ikke, men ungene gjør det. Jeg finner de støtt og stadig i badekaret til naboen |
|
|
|
|
|
#49 |
|
bits and pieces
|
Sv: Bruker dere badekaret?Gutta skulle nok gjerne hatt badekar for de bader i balje så ofte som de kan (får akkurat plass til to ikea-baljer i dusjen.
|
|
|
|
#50 |
|
Sv: Bruker dere badekaret?Gutta hadde lyst på badekar. Er det kanskje lurt med badekar med tanke på salg senere? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Hva med dusjbadekar? Badekar med glassvegg, så du slipper alt vannsølet utover hele badet. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sv: Bruker dere badekaret?
Vi skal ha dusj i badekaret og sette opp en sånn glassbyggersteinvegg. Det er i allafall planen. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Bruker dere badekaret?Vi har glassvegg inn til vårt innebygde badekar på vårt bad nå og det er veldig greit. Så lenge man ikke har kroppslige problemer til å komme seg inn i badekaret så er det uproblematisk. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Bruker dere badekaret?Vi har stooort badekar. Et Hurrican boblebad hvor det er plass til både far og meg, samtidig(400 liter). Det er dypt og langt. Helt perfekt for en liten reumatisk kropp, men ingen av oss er flinke nok til å bruke det.
|
|
|
#56 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Vi har badekar på begge badene. Og må stå i badekaret for å dusje, altså ikke egen dusj. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Superbasinella
|
Sv: Bruker dere badekaret?Hadde vi hatt plass skulle jeg så gjerne hatt badekar. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Ungene bader 1 gang i uken, kanskje 2. Jeg bader 1 gang i uken, eller no sånt.. ikke oftere iallefall. Det er def. litt kjappere å dusje.. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Bruker dere badekaret?Elsker å bade, og bruker det mye! Ungene bader annen hver dag. |
|
|
|
![]() |
|
|