|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Bar-mage-trenden....: | |||
| Den er jeg med på, selfølgelig! Er jo lekkert det. |
|
1 | 0,63% |
| Den er jeg med på, men gidder selvf. ikke å gå slik selv....alt for kaldt...! |
|
11 | 6,96% |
| Boikotter... |
|
127 | 80,38% |
| Dustepoll |
|
13 | 8,23% |
| Annet |
|
6 | 3,80% |
| Deltakere: 158. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Sist gikk jeg på ungdomsskolen og hadde fiiiin ballerinakropp, så da var jeg med. Til mamma og pappas store fortvilelse.
|
|
|
#42 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg har selvinnsikt nok til å styre unna bar mage.
|
|
|
#44 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)For meg og min vakre bollekropp er det nok uaktuelt uansett. Men jeg hadde garantert ikke flashet magen om den var fin og veltrent heller. Jeg liker ikke slike korte topper. Det får alle til å se så rare ut. Det samme med slike korte pyntejakker folk har utenpå andre ting også. Ikke bra.
|
|
|
#46 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg tror kanskje at magen min er på sitt mest presentable på mange år akkurat nå, så rent selvtillitsmessig tror jeg at jeg kunne ha fikset det denne gangen. Men jeg klarer ikke å få de bildene i linken til å se fint ut i hodet mitt jeg. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
intro
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)
Nei da, det gjør de nok ikke. Jeg synes i alle fall at det meste jeg ser i kjedebutikkene med fordel kunne brukes som kjole.
|
|
|
|
#50 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg kan ikke gå med bar mage. Det ville vært skrekk og gru.
|
|
|
|
#51 |
|
Borte
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Bar fleskemage er 100% uaktuelt.
|
|
|
#52 |
|
♡
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg følger mote slavisk og synes det er kjempefint med bar strekkmerkefleskemage. Skal selvfølgelig kaste alle tunikaer og henge meg på!
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Ikke bar mage sist - ikke bar mage nå!
|
|
|
#55 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)
Du och jag, Inter, du och jag... haha.. Jaja.. gi meg noen måneder med trening til så er jeg der.
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Høh, jeg var moteriktig mot min vilje i går, genserne jeg hadde på var kortere enn jeg husket, og jeg viste frem både strekkmerker og tatovering hver gang jeg reiste meg. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Jeg VISSTE det!
|
|
|
#58 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ah. Ikke nå igjen! (Bar mage)Kanskje, viss jeg får lyst til å vise fram de nye hippe operasjonssårene mine, så kaster jeg meg på til våren!
|
|
![]() |
|
|