|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Det blir jo superdeilig. BArna elsker jo vann og da kan dere sitte i vannkanten hele dagen mens barna plasker rundt og leker.
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Jeg ville ikke bekymret meg særlig over å ta med ungene mine til Midtøsten.
![]() |
#43 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?God tur! De fleste jeg kjenner drar faktisk på ferie uansett hvilken alder barna har, kan ikke helt se at det skulle være et problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?
He he, nei, dette var nok ikke et spm hvor jeg hadde deg i tankene nei. Regnet ikke med du hadde forandret deg så drastisk på ett års tid
![]() |
![]() |
#45 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?God tur, og kos dere!
![]() |
#46 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Folk er gale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Står på egne ben
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Synes det høres kjempedeilig ut jeg. Så lenge dere er to voksne så kommer det til å bli ferie. Vi har reist flere ganger vi med små barn, både 1 og 2 og 3. Skulle en reist alene som voksen så hadde det blitt litt mere styr og en måtte planlegge litt bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?God ferie! Selvsagt blir det FERIE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
maler
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Gale nei? Det blir nok helt topp. Men det blir jo ferie med barn og ikke sløving på senga. Men jeg har også hørt den typen kommentarer, at det egentlig bare er hjemme man kan være med barn under skolealder. Men ta med dere nok underholdning til flyturen, solkrem og vær innstilt på å evt ta innendørs siesta midt på dagen så blir dette topp for alle!
![]() |
#51 |
"De"
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale????
Yes!
![]() |
#52 |
Musk
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Kos dere veldig. Selvsagt kan man ha med barn til Tyrkia. Gutten vaar hadde vaert baade i Indonesia, Thailand og Malaysia paa den alderen, pluss diverse steder i Europa. Gaar saa fint saa. Sikkert bare misunnelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?
Helt enig. Vi reiste to uker til Hellas første gang da storebror var 9 mnd, neste tur var når lillebror var 6 mnd, og vi hadde det kjempefint begge ganger. Vi har vært utenlands flere ganger etter det, og det har vært udelt suksess hver gang. Hvis man legger lista etter at man har med barn, så blir ferien bra. |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Helt klart vennene deres som er gale.
![]() |
#56 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Vi var på Puerto Rico da Hannah var 7 måneder og Aurora nesten 3 år, og det er den mest behagelige ferien vi har hatt siden vi fikk barn. Som jeg nevnte i et innlegg over her, synes jeg det er en fordel om det ikke er så mange andre tilbud enn strand og basseng, og sånn var det der. Nydelig strand, flott natur og ikke altfor mye folk. Ungene storkoste seg i vannet, og var henrykte da en iguan kom tuslende og bæsjet på bassengkanten.
![]() |
#57 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Jeg skjønner ikke hva de mener, dere har jo ungene sammen med dere enten dere er hjemme eller på ferie?
![]() |
#58 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Tusen takk alle sammen for koselige og hyggelige tilbakemeldinger.
![]() |
![]() |
#59 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?God tur!
![]() |
#60 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er vi fullstendig gale?Det var da en aldeles tøysete ting å si. Vi var på 14 dagers sydenferie i sommer med en 2-åring og en 4-åring. Det var to strålende uker med sol, bading, og masse avslapping for både små og store. Dere får det sikkert helt supert. Kos dere masse!
![]() |
![]() |
|
|