Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kun-helgekos-tråden! Flere som er med?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-10, 14:05   #41
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kun-helgekos-tråden! Flere som er med?

Jeg har også holdt meg hele uka! Var hos en venninne i går kveld hvor det ble satt fram kaker og is og sånt, men jeg spiste bare frukt. Spiste middag rett før jeg dro hjemmefra, så jeg var mett og det fristet rett og slett ikke med kaker.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 17:29   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har også holdt meg hele uka! Var hos en venninne i går kveld hvor det ble satt fram kaker og is og sånt, men jeg spiste bare frukt. Spiste middag rett før jeg dro hjemmefra, så jeg var mett og det fristet rett og slett ikke med kaker.

Så bra!

Jeg har kjøpt litt smågodt til helga.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 22:41   #43
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg MÅ være med på denne. Jeg har ikke sånn veldig lyst, men den kan kanskje hjelpe meg å holde fokus litt.

Gammel 06-09-10, 19:53   #44
Muskat

Muskat sin avatar

Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Oppsummering uke 1: Ikke noe godteri i ukedagene, litt smågodt og potetgull på lørdag, en kjeks, tre ruter melkesjokolade og et lite blåbærkakestykke på søndag. Jeg må si meg fornøyd jeg.
Håper denne uken går like greit.

Gammel 06-09-10, 20:44   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flink du er Muskat.

Jeg har ikke spist snop i dag, men tok en muffin.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:45   #46
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må helt klart være med. Jeg sliter med motivasjonen, men er fast bestemt på å klare det. Jeg har begrenset godtespisingen en god del - men det er fremdeles ikke bra nok.

Gammel 06-09-10, 21:27   #47
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helga mi gikk strålende og mandagen har gått like fint!

Gammel 06-09-10, 21:45   #48
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Helga mi gikk strålende og mandagen har gått like fint!

Ikke heelt snopefritt i helga, men mye, mye bedre enn vanlig. :fornøyd:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 21:50   #49
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Da hiver jeg meg også med.
Mannebeinet har en teori om at mye av søtsuget på kveldene vil forsvinne om vi bare blir flinkere til å spise kveldsmat. Kanskje han har rett. Jeg skal i alle fall teste teorien og har satt rundstykker til tining i ovnen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 21:55   #50
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Har nesten klart meg. Ble et lite stykke kake her, etterpålag til naboens konfirmasjon. Men det ble med en smak, og nå sitter jeg med vannglasset, nydusjet etter en treningsøkt, og har ikke lyst på noe engang! Hva skjer a??

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:00   #51
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Forrige uke gikk ikke helt etter planen; klubb og diverse feiringer på jobb, og lite samarbeidsvillig viljestyrke....

Men ikke noe sjokolade søndag, og ikke idag. Har nå vært på trening, har spist litt kveldsmat. Skal hoppe i dusjen og rett i seng. Vi har ikke sjokolade i huset, og skal ikke kjøpe før fredag igjen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:03   #52
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har klart å holde meg på ukedagene i flere uker nå.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:04   #53
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må på tine iskaffe-avvenning Kun en iskaffe i uka er målet, kjenner allerede at abstinensene er der, men skal klare det! Og den skal drikkes på fredagene i den ekstra lange pausen på jobb Ellers så må jeg også kutte ned med sukkerinntaket, men det pleier å komme på plass når jeg starter med trening.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:05   #54
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg må på tine iskaffe-avvenning Kun en iskaffe i uka er målet, kjenner allerede at abstinensene er der, men skal klare det! Og den skal drikkes på fredagene i den ekstra lange pausen på jobb Ellers så må jeg også kutte ned med sukkerinntaket, men det pleier å komme på plass når jeg starter med trening.

Jeg har vært der!
Mitt beste råd er å kjøpe en god kaffemaskin.. da blir iskaffen overflødig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:14   #55
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ikke heelt snopefritt i helga, men mye, mye bedre enn vanlig. :fornøyd:

Eg har snopa i helga da. Eller snop? En halv porsjon Tiramisu til middagen fredag, en sjokoladefondant til middagen fredag, 2 oreokuler til kaffen søndag formiddag og halvanna sorbetiskule til middagen søndag. Syns ikkje det er så ille.

Gammel 07-09-10, 15:34   #56
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg henger med, jeg også. Kvotesjokkisen er et helgehøydepunkt. Ellers er jeg ikke så nøye på kaker og boller og sånt, men det er mest fordi det er godis jeg spiser for mye av når jeg først spiser det.

Gammel 07-09-10, 16:04   #57
Muskat

Muskat sin avatar

Standard

Uhm. Jeg har skeiet ut i dag, med 14 gram melkesjokolade. (Ja, jeg veide den ). Det var jo ikke helt meningen, men den har blitt gjenglemt i kjøleskapet etter helgen og jeg klarte bare ikke stå i mot når jeg fant den. Jeg kunne dog ha sneket den unna og spist hele selv, men jeg var flink og delte den med ungene i alle fall.

Gammel 07-09-10, 19:20   #58
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Uhm. Jeg har skeiet ut i dag, med 14 gram melkesjokolade. (Ja, jeg veide den ). Det var jo ikke helt meningen, men den har blitt gjenglemt i kjøleskapet etter helgen og jeg klarte bare ikke stå i mot når jeg fant den. Jeg kunne dog ha sneket den unna og spist hele selv, men jeg var flink og delte den med ungene i alle fall.

14 gram er for lykkepille å regne, og går ikke under kategorien sjokolade....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-10, 19:42   #59
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Jeg er med.Startet opp mitt nye liv på mandag
Har spist masse grønnsaker og fisk til middag i dag.
Det jeg synes er vanskeligst er å kutte ut rødvinen, det er så godt med et glass på kvelden.

Gammel 09-09-10, 20:45   #60
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har holdt meg hele uken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.