Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Johan Olav Koss

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 16:28   #41
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Johan Olav Koss

Syns han er en skikkleig hottie eg. :enkel:

Gammel 14-02-07, 09:45   #42
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Synes det er forkastelig at anonyme folk slenger dritt om noen de kjenner i forum paa internet. Dette begynte som en helt uskjyldig traad, for litt maa kjendisene taale. Det erikke mye uskjyldig lenger naar noen begynner aa slenge dritt, og i hvert fall ikke naar de er frekke nok til aa si at de kjenner vedkommende.

Hva er problemet, synes du alle mennesker du kjenner er hyggelige og sympatiske?

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 09:53   #43
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med @nne. Når man hevder at man kjenner vedkommende så blir ordene tyngre. Og når de får stå uimotsagt så etablerer vi jo omtrent sannheter.

Jeg kjenner JOK veldig, veldig godt, og han er det snilleste og mest sympatiske mennesket jeg kjenner. :lyverforengodsak:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:01   #44
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Det er flere som kjenner ham, og han er fryktelig langt fra sympatisk. Ei heller snill. :bidrar:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:19   #45
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Det er flere som kjenner ham, og han er fryktelig langt fra sympatisk. Ei heller snill. :bidrar:

Det er litt for vanskelig for folk å ta han ned fra den pidestallen de har plassert han på skjønner du.

Gammel 14-02-07, 10:22   #46
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Det er litt for vanskelig for folk å ta han ned fra den pidestallen de har plassert han på skjønner du.

Jeg tror mer det handler om at det er stakkarslig å bedrive skittkasting av en kjent person inne på et forum hvor de fleste er anonyme, hvor man uhindret kan påberope seg personlige relasjoner til vedkommende og følgende gi "troverdige" personkarakteristikker.

Gammel 14-02-07, 10:28   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror mer det handler om at det er stakkarslig å bedrive skittkasting av en kjent person inne på et forum hvor de fleste er anonyme, hvor man uhindret kan påberope seg personlige relasjoner til vedkommende og følgende gi "troverdige" personkarakteristikker.

Så du tror Marian lyver og finner opp negative personkarakteristikker? For min del tror jeg hun hadde lagt på hundre ganger og dratt noen fete historier dersom hun var ute etter å spre dritt.
Jeg vil gjerne høre :skruppeløs:
Dessuten er det interessant å høre andre sider enn en medieskapt virkelighetsoppfatning av en person.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:30   #48
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

JOK er en av de flotteste mennene vi har i Norge.
Sexy, sympatisk og vakker!

:dåner:

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 10:33   #49
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

..og nå har jeg lest tråden.

Iset:

Gammel 14-02-07, 10:37   #50
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Så du tror Marian lyver og finner opp negative personkarakteristikker?

Jeg tror ingenting. Jeg bare synes det er småekkelt å tenke på at noen skulle kunne skrive slike ting om meg på nett, uten at jeg hadde mulighet til å forsvare meg. Jeg synes det er forskjell på å si at han ser teit ut med åpen munn kontra at man kjenner ham personlig og han er usympatisk og lite snill. :prippen:

Gammel 14-02-07, 10:39   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror ingenting. Jeg bare synes det er småekkelt å tenke på at noen skulle kunne skrive slike ting om meg på nett, uten at jeg hadde mulighet til å forsvare meg. Jeg synes det er forskjell på å si at han ser teit ut med åpen munn kontra at man kjenner ham personlig og han er usympatisk og lite snill. rippen:

Skjønner prinsippet, men jeg er vel så sladrete av meg at jeg synes det er interessant å høre dersom hun virkelig kjenner ham og vet at han ikke er den sympatiske personen han framstilles som i media. Det kommer vel av at jeg har hørt noe liknende fra før om ham.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 14-02-07, 10:48   #52
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Skjønner prinsippet, men jeg er vel så sladrete av meg at jeg synes det er interessant å høre dersom hun virkelig kjenner ham og vet at han ikke er den sympatiske personen han framstilles som i media. Det kommer vel av at jeg har hørt noe liknende fra før om ham.

Ja jeg kjenner mannen, jeg kjenner vennene hans og familien hans. Mer får du ikke vite. Og jeg kommer heller ikke til å utdype noe mer hvorfor og hvordan jeg mener det jeg mener. Av hensynet til vennene og familien.

Gammel 14-02-07, 10:50   #53
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Ja jeg kjenner mannen, jeg kjenner vennene hans og familien hans. Mer får du ikke vite. Og jeg kommer heller ikke til å utdype noe mer hvorfor og hvordan jeg mener det jeg mener. Av hensynet til vennene og familien.

Synd for meg da

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 14-02-07, 11:05   #54
Marian
29 år

Marian sin avatar

Standard

Synd for meg da

Det går nok bra :trøster:

Gammel 14-02-07, 11:08   #55
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Han har ofte munnen sånn halvveis åpen, som får ham til å se litt mindre begava ut. Nesten så jeg forventer at en lang strime sikkel når som helst skal renne ned på skjortekragen.

Gammel 14-02-07, 12:47   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Han har da til og med fortsatt venner og familie i behold etter hva jeg leser her, så da kan han vel ikke være så fryktelig slem og usympatisk....

Gammel 14-02-07, 12:53   #57
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Han har da til og med fortsatt venner og familie i behold etter hva jeg leser her, så da kan han vel ikke være så fryktelig slem og usympatisk....

Nå skal ikke jeg uttale meg om Koss, for jeg kjenner ham ikke. Men det fins da bøtter og spann av usympatiske folk som fremdeles har familie og enkelte venner i behold.

Gammel 14-02-07, 13:17   #58
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nå skal ikke jeg uttale meg om Koss, for jeg kjenner ham ikke. Men det fins da bøtter og spann av usympatiske folk som fremdeles har familie og enkelte venner i behold.

Det skal jeg love deg. Kjenner flere.

Gammel 14-02-07, 13:18   #59
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Det skal jeg love deg. Kjenner flere.

Jeg og.

Gammel 14-02-07, 14:02   #60
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det fins da bøtter og spann av usympatiske folk som fremdeles har familie og enkelte venner i behold.

Nei .

Selvfølgelig gjør det det. Men de fleste venner forsvinner (og så får man lete etter nye) vel etter hvert dersom man er helt usmakelig? Og at DU f.eks. synes et menneske er usympatisk og dum, er ikke det samme som at alle synes det. Subjektive meninger, med andre ord.

Det var bare ett innspill, for hadde JOK vært så forferdelig og usympatisk, så hadde det vel før eller siden kommet frem i media når man er såpass profilert som han, og da ville vel hans to eks-koner kanskje "lekket" etter hvert.

Derfor synes jeg det stinker når folk kan sitte her på et forum på nett og kritisere kjendiser de kjenner som om det skulle være helt ok. Mange skriker om hvor ille det er at folk leser sladder i Se&Hør fordi det er et fandens ukeblad som utnytter folk og skriver usannheter og løgn. Jeg synes dette er like ille. Subjektive meninger fra folk som "kjenner" han og andre som har "hørt noe som noen har hørt det samme som".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.