|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Nei altså - min får ikke ha venner som han reiser noe sted blant hverken menn eller kvinner han. Jeg holder ham hjemme hos meg jeg - ellers kan han finne ut at det er normalt å dele på husarbeid og sånt. Og det vil jeg jo ikke. |
![]() |
![]() |
#42 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?
Jeg hadde ikke brydd meg pga. at mannen min var alene med ei venninne, men jeg hadde blitt forbanna om han brukte masse reisepenger på en venninnetur i stedet for en kjærestetur med meg eller en familietur.
![]() |
#43 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?I Lillemy01s tilfelle ville jeg vel enten begrenset/faset ut kontakten en periode, eller tatt en prat og spurt om alt var som det pleide å være og referert til at både du og mannen har lagt merke til en endring. Det *kan* jo hende du er enormt narcisisstisk og selvopptatt og bare innbiller deg hele greien og han har lest i enn selvhjelpsbok om hvordan man skal oppføre seg og prøver det ut eller noe.
![]() |
#44 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Sånn generelt så handler vel dette mer om hvem man er og har vært opp gjennom livet. Både jeg og mannen var ganske sjenerte (dorky) personer opptatt med våre greier sammen med venner av samme kjønn, og forstod oss vel knapt på det motsatte kjønn før vi møtte hverandre som 19-åringer, og det var det liksom. Case closed. Ingen av oss har hatt egne venner av motsatt kjønn utover at de var en del av en vennegjeng, og ingen av oss er utpreget sosiale i det vanlige her vi bor nå. Med det som utgangspunkt ville det vært særdeles kunstig og rart og en av oss plutselig nå ble kjent med en av motsatt kjønn, og begynte å ferdes mye sammen med vedkommende, da vi ikke ferdes noe særlig sammen med noen til vanlig. Hvis vi gjør noe sammen med noen eller besøker noen så er det liksom den ene parten av de venneparene vi kjenner her det pleier å gå i. En plutselig adferdsendring ville ført til reaksjon ja, men det er vel ikke så rart. Men har man vært sånn hele livet, så blir det jo noe annet. Da er det jo den personligheten som hele tiden har vært der, og det man er vant med.
Nei det er så fjernt fra virkeligheten som det kunne ha blitt. Både at han 1. hadde prioritert å reise bort om han hadde penger til overs, og 2. at han dro til en storby, og 3. at han dro sammen med en dame. Men som jeg nevner over, så handler det jo om hva man er vant med og den person man er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Epikur
|
Nei, du merker jo ingenting, tydeligvis...
![]() |
#48 |
Epikur
|
Ser du, nå er du omsvermet og jeg er lykkelig!
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man om du tror noen er forelsket i deg?Jeg hadde en kamerat som jeg tror var forelsket i meg. Han sa aldri noe, og jeg spurte ikke. Men det lå definitivt i luften, lite tvil om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|