|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)
Jeg tipper tråden er fra den tiden da vi kranglet om tegnsetting i overskrifter inne på Flisespikkeriet. :nostalgisk:
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)Nei, gjør ikke det. Det aller, aller meste, inklusive bakst, gjøres på slump. Har smertelig erfart at min kokkelering får best resultat dersom jeg bruker mitt eget skjønn, og ikke følger oppskrifter slavisk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)Bruker mange oppskriftsbøker, jeg. Elsker å eksperimentere med nye oppskrifter og akkurat nå ønsker jeg meg bøkene til Gordon Ramsey. Trenger ikke oppskrift på brød og rundstykker, men det er fryktelig kjekt å lese noen for noen tips inni mellom. Pleier som regel å følge oppskriften første gangen jeg lager en ny rett, også justerer jeg den andre gangen jeg lager den. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)Jeg har hundreogfjørti kokebøker. I det siste har jeg endelig begynt å bruke dem, så ja - vi bruker en del oppskrifter. Men på mat type poteter, kokte egg, rislapper, pannekaker ol bruker vi ikke oppskrift. Ei heller på oppskrifter vi har brukt mange ganger. Nå for tiden bruker vi oppskrifter ca 3-5 ganger i uka.
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)Ikke et vondt ord om ananaskutteren!
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 05-07-07 kl 17:02. |
|
|
|
![]() |
|
|