Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 17:47   #41
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg stemmer for 22. september.

Hvis det er noen som skal pusse opp, så må vel dette være tapeten for oss:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:28   #42
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg kan den 22. hvis jeg finner et strikketøy innen den tid.

Hvor sånn omtrent er det det vil finne sted?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 18:53   #43
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

mkj; jeg har sendt deg en prikk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:27   #44
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Det er et stykke fra meg, men ingen umulighet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:08   #45
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Det blir litt langt for meg hvis det blir hos Acsa, men jeg stiller om treffene er lengre syd. Feks hos allium eller Mei?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 22:53   #46
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

21., 22 eller 24. september kan jeg ha treff. Ta gjerne ett i oktober du.

Jeg satser på å stille 21. eller 22. selv om det er langt unna. Koselig sist!

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 00:10   #47
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg blir gjerne med på treff 22. september, og jeg tror jeg husker hvor Mei bor også (området). Men du må gjerne prikk meg med helt presis adresse! Hvis andre fra min kant (nordøst) også skal, spleiser jeg gjerne på bensinpenger!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 07:36   #48
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

21. september har jeg en realistisk mulighet for barnevakt, for jeg kan uansett ikke hente i barnehagen ettersom jeg skal være med og døpe et hus. ( )

Treff hos allium kommer jeg på dersom det blir enten 13 eller 14 oktober. (Jeg mente ikke at man skulle vente til da med å treffes, man kan godt ha treff hele tida før det også, det er bare datoer jeg vet jeg er i regionen og har barnevakt. )

Så kan vi ha treff hos meg deretter, når Ulvefar har kommet hjem og har vasket huset. Det kan se riktig spennende ut etter en måned uten vask og støvsug, tror jeg!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:20   #49
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Jeg blir gjerne med på treff 22. september, og jeg tror jeg husker hvor Mei bor også (området). Men du må gjerne prikk meg med helt presis adresse! Hvis andre fra min kant (nordøst) også skal, spleiser jeg gjerne på bensinpenger!

Jeg blir også gjerne med den 22. september.
Jeg bor sørøst, IOA, så jeg spleiser også gjerne, men det er kanskje lettest at du kjører hvis vi skal sørover?

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:39   #50
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Okei, da sier vi 22. september. Hos meg. De som trenger adresse/veibeskrivelse kan sende meg en PM.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:39   #51
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Når på eftan samles vi? Jeg tror jeg skal få til 22. september.

  Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:39   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Okei, da sier vi 22. september. Hos meg. De som trenger adresse/veibeskrivelse kan sende meg en PM.



Jeg vet veien til allium. Evt kan jeg svuppe innom og plukke opp henne som veiviser?

  Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:40   #53
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Når? Når det passer tenker jeg. Fra sju og utover?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:59   #54
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Fra sju og utover. Meaning: Alt etter sju er helt i orden.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:39   #55
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg fikk veldig lyst til å komme - må bare finne strikketøy. Hvis jeg kommer så kjører jeg fra Jessheim om noen trenger skyss på deler av strekningen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:55   #56
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg kommer (så fremt det ikke dukker opp noe uventet) via Bærum, og kan plukke opp folk fra den siden av Oslo.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 19:56   #57
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Cille kommer kanskje også - ja, Cille? :streng:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:15   #58
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Jeg vil, jeg vil! Men jeg må sjekke noen ting først.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 20:34   #59
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.793
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Cille kommer kanskje også - ja, Cille? :streng:


Skulle gjerne kommet, men jeg har et foreldremøte å lede. Pleier å være helt kake etterpå, men er det noe igjen av meg stikker jeg innom på vei hjem i 21-tiden, hvis det ikke blir for sent?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:22   #60
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.230
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikketreff i Oslo, høsten 2010

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg blir også gjerne med den 22. september.
Jeg bor sørøst, IOA, så jeg spleiser også gjerne, men det er kanskje lettest at du kjører hvis vi skal sørover?

I teorien ja. Men i praksis har jeg verken lappen eller bil, så da blir det litt verre. Men jeg kommer meg utover på egenhånd altså. Kan du ikke sende meg en PM eller prikk og si hvor du bor, så kan jeg heller komme dit eventuelt?

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no