Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker dere Pepsi Raw?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 00:50   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Liker dere Pepsi Raw?

Den smaker litt jul, synes jeg, et hint av pommac, kanskje? Brent sukker? Grei, men ikke noe jeg vil drikke mengder av.

Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 01:31   #42
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Har ikke smakt, men "poenget" med den er vel at den ikke inneholder kunstige tilsetningsstoffer og litt mindre sukker. Eller noe.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 07:43   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var veldig lite smak i den.
Men god utover det.

Men Poden fikk et glass og drakk ikke opp. Den strøk altså der i gården.

Gammel 08-09-10, 08:24   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns den smakte greit hvis man tenkte på den som en hvilken som helst brus, og ikke en cola. Hvis man tror st den skal smake nøyaktig som Pepsi blir man selvfølgelig skuffet. Den var betydelig bedre enn de andre pepsivariantene og alle lightbrusene, men ikke bedre enn classic coca cola.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 08:29   #45
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men tenk om smaksløkene dine er helt annerledes da! Og den smaker f.eks. kanel! *spennende forskningsprosjekt*

Om jeg finner på å smake skal jeg komme med en rapport.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 08:59   #46
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er Pepsi max-avhengig, og kjøpte Raw her om dagen i håp om å finne et "sunnere" alternativ. Men nei. Det smakte ikke. Den var ikke grusom, men jeg synes ikke den var spesielt god.

Gammel 08-09-10, 09:01   #47
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Den var helt grei. Ikke noe jeg kommer til å drikke så mye av.

Gammel 08-09-10, 10:37   #48
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså damer. Den er ikke sunn. Det er hauger av sukker i den! Eneste forskjellen fra en vanlig brus er at det ikke er noen kunstige tilsetningstoffer. Om man er avengig av lettbrus er det helt hull i hodet å skulle drikke denne i stedet, i samme mengder. Brus, både lett og vanlig, er ikke tørstedrikk. Det er godteri.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:41   #49
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner Shio med ferskensmak.

Gammel 08-09-10, 10:59   #50
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg savner Shio med ferskensmak.

Jeg også! Den var sykt god.

Gammel 08-09-10, 11:08   #51
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror det er første gang vi har brus i huset hvor jeg IKKE går og drikker av den hele tiden. Mannen syntes den var grei nok, så han får ta seg av den flaska.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 11:40   #52
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg har drukket den iskald fra glassflaske mens jeg var tørst og det var utrolig godt. Samtidig har jeg også drukket den lunken fra plastflaske og det smakte høggorm. Så alt til sin tid antar jeg.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 13:06   #53
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Her i huset synes 3 av 3 at den var vond... Jeg synes ikke det smakte likt som noe annen cola/pepsi eller colagodteri. Den smakte bare vondt, med en ekkel ettersmak av......tja...... pepperkaker? ingefær? krydder?

Kunne jo være en fin avvenningsbrus kanskje.... Drikkere alt for mye cola...

Gammel 08-09-10, 13:09   #54
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syntes den var OK, jeg.

Gammel 08-09-10, 15:49   #55
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg smakt.. Og her er min "dom"
- Utseende på flasken - ligner ikke på Pepsi i det hele tatt - hvor ble det av "Pepsi Cola" -konseptet? Ser ut som en billig kopi av ett eller annet.
- Utseende på væsken - utvannet kaffe.
- Smak - det mangler noe! Og den inneholder som Glitter sier, mye sukker, så det er ikke mangelvaren ihvertfall.
Det mangler ett eller annet i denne drikken for at den skal kunne kalles "Cola".
Forferdelig ettersmak. Jeg får litt deja vu fra Soda Streamen til bestemor, hvor man har tatt oppi litt for lite sirup og gasspatronen begynner å bli tom - bleik i fargen, tam smak og lite futt. Terningkast: EN.

Takke meg til "The real thing"

Gammel 08-09-10, 17:44   #56
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg trokke de har den på bygda, gitt

Verken sett eller hørt om den.

Ehh, de hadde den visst, men jeg syns den så lite fristende ut så jeg orka ikke å prøve den. Kanskje om den finnes på halvliter flaske.

Gammel 20-09-10, 20:54   #57
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes den smaker helt ok. Minner litt om tomtebrygg eller noe annet julete. Jeg drikker ikke så mye brus.

Gammel 20-09-10, 21:03   #58
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Den smakte bedre enn fryktet.
Damene som delte ut smaksprøver sa at den hadde ettersmak av ingefær og karamell. Så dere som mente den minnet om noe julete, er altså inne på noe.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 21:06   #59
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker aldri brus, men klinte til og kjøpte en halvliter. Det smakte helt ok. Jeg ville foretrukket Raw fremfor lightbrusene anyday, men når man, som jeg, drikker maks et par liter brus i løpet av et år, så kan man tillate seg hva som helst.

Gammel 20-09-10, 21:07   #60
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg fikk en smaksprøve på butikken og syntes den var kjempegod, så jeg kjøpte med en flaske.
Ble skuffet da jeg skulle smake på den hjemme, den smakte rosin.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.