Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-10, 08:20   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?

Dette er en slags spinnoff, men også noe jeg har tenkt på en stund. Både jeg og mannen har fleksitid på jobben, så vi klarer oss helt greit. Men en periode i fjor vinter måtte jeg både hente og levere og det lot seg faktisk ikke kombinere med full jobb. Barnehagen hade åpent 8 timer og 45 minutter, og jeg hadde arbeidstid på 7t 50min og 45 minutters reisevei hver vei (slett ikke uvanlig i Oslo) samt at jeg måtte legge inn bittelitt slakk for trafikkstans (som også er ganske vanlig i Oslo).

Vår nåværende barnehage har åpent fra 06.45 til 17.15 (foreldrene må være i barnehagen senest kl 17.00). Da er det jo ikke noe problem, men jeg skjønner jo at den har mye lengre åpningstider enn det som er vanlig.

Hva er åpningstidene i deres barnehage?
Lar det seg kombinere med å ha eneansvar for barn?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.