Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva bakte du sist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-11, 13:39   #581
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bakte du sist?

Spontan sang, faktisk.

Jeg har lavkarbo-brownies i ovnen og er veldig spent på om de smaker godt.

Gammel 19-05-11, 13:42   #582
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nennes rundstykker, i går ettermiddag. Måtte jo forsøke etter all skryten de har fått! Og de var kjempegode. Jeg lagde ostehorn av litt av deigen, som vi hadde sammen med tomatsuppemiddagen. Alle tre forspiste seg og ble plutselig akutt mette.

Den eneste ulempen var at deigen var så stor at jeg måtte skrape den halvblandet over i en balje da jeg innså at det ikke engang var plass til den i KA-bollen før heving. Det burde jeg kanskje ha skjønt selv når det er 2 kg mel og 1 l melk i den?

Gammel 19-05-11, 13:44   #583
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Spontan sang, faktisk.

Jeg har lavkarbo-brownies i ovnen og er veldig spent på om de smaker godt.

Spennende

Nip er ikke aktiv  
Gammel 19-05-11, 13:47   #584
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Spontan sang, faktisk.

Jeg tror jeg har blitt en av de skrullete småbarnsmødrene som opptrer barnslig utagerende i litt odde situasjoner. Jeg har foreløpig ikke begynt å bruke babystemme til voksne, det er en slags siste skanse.

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 19-05-11, 13:58   #585
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Pavlova,men nå er den jammen meg spist opp.

Min Pavlova ble også spist opp, rubbel og bit, på 4 voksne. NAM, ja!

Gammel 20-05-11, 13:02   #586
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Har akkurat spist en rykende fersk skolebolle. Du store, så godt det var!

Gammel 20-05-11, 13:07   #587
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var hjemme med sykt barn i går og da bakte jeg et lass med boller og rundstykker. Veldig kjekt å ha i fryseren

Gammel 20-05-11, 13:14   #588
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

4 saftige og gode grovbrød.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 15:40   #589
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Mandelkake med kremosthvitsjokoladeglasur!

Gammel 20-05-11, 15:57   #590
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det står en diiiiger sjokoladekake i kjøleskapet og venter på spillgjengen.
Voksne mannfolk. De trenger kake når de spiller. Det er viktige greier, det her.

Gammel 20-05-11, 16:59   #591
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Gulrotbrød står i ovnen nå. Nybakt gulrotbrød med ost er det til kvelds. Nam!

Christa er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 11:47   #592
Nip

Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg baker Sjokolademousse kake nå, skal på babyshower, så blir spennende om de liker kaken

Nip er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 12:04   #593
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Bakte Pavlova til 17 mai, den er jo en favoritt både blandt store og små

Nå i dag baker vi havrekjeks, de hadde laget det i barnehagen og minstenmann var helt frelst

Gammel 21-05-11, 18:21   #594
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Har nettopp bakt sjoko-bananmuffins. Får besøk i kveld.

rajraj er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 19:38   #595
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Har bakt horn fylt med ost og skinke av halve deigen og en fletteloff av den andre halve. Skulle ha laget flere horn, for de er borte vekk.

Gammel 21-05-11, 19:56   #596
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har laget en stor porsjon fylte horn (ost/pølse-fyll) og to store langpanner snickerskake i dag. Sistnevnte mangler fortsatt sjokoladeglasuren, måtte bare ha en pause.

Arona er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 20:07   #597
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Her var det sukkerbrød med elevene på fredag, daimiskake om ettermiddagen da, og nå holder jeg på med snickerskake jeg også. Kaka står i ovnen, og skal ikke spises med en gang. -Viljestyrkeprøve!

Kaija er aktiv nå  
Gammel 21-05-11, 20:16   #598
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åh, Snikcerskake! Jeg skal lage det på torsdag og ha med i et utdrikningslag/hyttetur-fest på fredag. Lages svært sjelden da storetassen er allergisk for nøtter så jeg lager det ofte når jeg kan ha med kake bort.

Gammel 22-05-11, 19:05   #599
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bakte kanelsnurrer i dag. Nam!

Adele er ikke aktiv  
Gammel 23-05-11, 10:39   #600
Nip

Standard

Jeg bakte gulrot rundstykker i går (uten mel, sukker og melk)

Nip er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.