|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSpent på om kona støtter han like bastant i retten i morgen som hun tidligere har sagt at hun uansett vil gjøre, for det var jo før denne utskriften ble lagt fram sist fredag.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSignerer Niobe. De har virkelig valgt ham med åpne øyne og vettet(?) på plass. De har den ordføreren de fortjener. |
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen han må jo få en eller annen form for straff. DA kan han vel ikke være ordfører.
|
|
#4 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeEn fantastisk leksjon i hvordan de ekleste overgriperene ikke er de skumle under en bru men folk med troverdig ytre og i naere relasjoner som bruker manipulasjon mer enn fysisk vold.
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg må si jeg gruer meg til fortsettelsen. Øygard og advokaten mener at de nærmeste ukene vil sette det som kom frem fredag i sammenheng - og at det derfor ikke er nødvendig at han trekker seg. Jeg gruer meg til patetiske forsøk på å vise at jenta var laus og var med på det selv og det er jo ikke akkurat vakkert å se noen ramle så hardt og brutalt fra maktens tinder, heller.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 15-10-12 kl 09:27. |
|
|
|
|
#6 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg lurer på om Larsen sover godt om nettene? |
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har tenkt at det de kanskje legger opp til er å fremstille henne som noe annet enn et barn? At de skal kjøre en psykopatanklage på henne eller noe sånn, for å poengtere at akkurat i denne saken så er det faktisk barnets skyld? |
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Det har jeg også tenkit på. Det kan jo virke sånn på ham - han prøver jo hele tiden å henlede oppmerksomheten på at det var hun som maste.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
I saker etter barneloven har advokatene et selvstendig ansvar for å ivareta barna. Dette ansvaret går utenpå ansvaret for klienten. |
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg tror denne mannen har så store evner til å manipulere folk, og har selv erfart at han kan lure folk til hva som helst, at jeg 1) tenker at han tror at han skal klare å komme unna det denne gangen også og 2) er redd for at om han får for mye av en talerstol, eller tid nok, så kommer han til å få folk over på sin side.
|
|
#11 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg tror at Ap har en eksklusjonsparagraf som inkluderer noe om å være til skade for partiet. I så fall burde den jo kunne komme til anvendelse her. |
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeKanskje i rettsalen, men jeg ser for meg at om han får virke en stund i bygda, treffe folk, snakke dem rundt, sjarmere dem en etter en, så kommer de til å synes det er så vanskelig å se for seg ham som et sexmonster, at de fortrenger det. :desillusjonert:
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Jepp. |
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHan kan fint ekskluderes fra AP om de har eller lager seg en ekslusjonsparagraf. |
|
|
#15 |
|
fri
|
Han kan sitte som ordfører selv om han blir ekskludert av AP. Vi hadde samme situasjon i min kommune der ordføreren ble ekskludert fra AP, men satt perioden ut som ordfører. Men det var jo ikke slike ting hun ble ekskludert for da. Han kan jo selv trekke seg som ordfører, men det virker ikke som om han har planer om det før han blir tvunget. |
|
|
|
|
#16 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDette er mer enn jeg kan forstå. Hvorfor og hvordan kan den mannen få så stor støtte som det jeg opplever at han får? Kan noen vennligst prøve å forklare meg dette, før jeg for evig og alltid mister absolutt all respekt for de menneskene som slår ring rundt ham? |
|
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg har også tenkt på dette med "en større sammenheng", og landet på det at hun kan ha lagt seg etter han, hun kan ha løyet herfra til månen, hun kan ha utfordret og vært en wild child, men hun var 13-14 år! Han er over 50! Hvor har de voksne vært i livet hennes? Hun er sviktet av alle, resten spiller egentlig ikke så stor rolle, med mindre de vil ha amerikanske tilstander å se på henne som voksen. Og så lavmåls gidder jeg ikke bli engang. Sist redigert av emm : 15-10-12 kl 09:59. |
|
|
|
|
#18 |
|
er her
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg blir kvalm av hele saken og skjønner virkelig ikke hvordan konen forsatt kan stå ved hans side (og resten av de som støtter han).
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg "måtte" inn og titte på FB-siden jeg også, og det står at vi har en Mutual Friend, men det står ikke hvem det er?
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Ser du det ikke oppe i den lille billedkollagen av vennebilder?
![]() |
|
|